quad voor werk

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
vinginius
Toeschouwer
Toeschouwer

quad voor werk

Bericht door vinginius »

hoi allemaal,

ben net nieuw en weet niks van quads. Wij hebben onlangs een quad gekocht ....een chinees ding. Het merk weet ik niet maar het loopt best aardig. Wij gebruiken de quad om grote borstels over een kunstgrasveld te trekken om zo het zand in het kunstgras te kunnen vegen. De quad die we nu hebben trekt het niet, dus willen we deze verkopen en een nieuwe terugkopen.

Wat voor iets moet ik kopen en zijn de onderdelen makkelijk verkrijgbaar? Hij moet ongeveer 60 á 80 kg kunnen trekken gedurende 2 á 3 uur. Kan iemand ons helpen ?

Groet,

Vinginius
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Re: quad voor werk

Bericht door Ardjuh »

Grizzly is beste hiervoor. Afhankelijk van je budget kun je een nieuwere grotere aanschaffen. :p
No Can't Do!
dommelsch
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door dommelsch »

cfmoto x5 of x6 zeer geschikt voor het zwaardere werk
http://www.cfmotobenelux.com" onclick="window.open(this.href);return false;
www.ktmracing.be the orange army
libie
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door libie »

Volkomen mee eens, CFmoto X5 en X6 ideaal werkpaardje.
dommelsch
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door dommelsch »

al heel de week en ook dit weekend zijn bijna alle modellen van cf moto aan het werk te zien op de grand prix in lommel
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

dommelsch schreef:cfmoto x5 of x6 zeer geschikt voor het zwaardere werk
Hij heeft een chinees... waarom zou je hem dan weer een chinees verkopen? :lol:
No Can't Do!
dommelsch
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door dommelsch »

Ardjuh schreef:
is te zien welke chinees hij nu heeft hij wil toch gewoon een andere meer geschik voor het zwaardere werk
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

dommelsch schreef:
Ardjuh schreef:
is te zien welke chinees hij nu heeft hij wil toch gewoon een andere meer geschik voor het zwaardere werk
zwaarder werk moet je zowieso niet beginnen aan een chinees... :wink:
No Can't Do!
andre verzijl
Quadrider
Quadrider

Bericht door andre verzijl »

de eene chinees is de andere niet :D :D .en welke quad ligt ook wel wat je er voor over hebt.voor minder geld kun je ook een leuke en goede quad kopen kymco 500 mxu-tgb blade 550-cf-moto 600-enzvoort.voor een grizzly700i moet je ook al bijna 13000 euro,s bij de dealer achterlaten!!. tgb blade 550 en kymco 500 mxu beide rond 8000 euro de nieuwe cf-moto 600 inj voor 7400 euro.
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

andre verzijl schreef:de eene chinees is de andere niet :D :D .en welke quad ligt ook wel wat je er voor over hebt.voor minder geld kun je ook een leuke en goede quad kopen kymco 500 mxu-tgb blade 550-cf-moto 600-enzvoort.voor een grizzly700i moet je ook al bijna 13000 euro,s bij de dealer achterlaten!!. tgb blade 550 en kymco 500 mxu beide rond 8000 euro de nieuwe cf-moto 600 inj voor 7400 euro.
kymco = taiwan, lijkt op yampan = oké
tbg = idem
cf-moto = chinees, heb ik mijn tweifels over. :wink:

Als de prijs een probleem is zou ik eerder een kymco of tgb adviseren. Chinezen zijn leuk en aardig geprijsd
maar als je erop moet vertrouwen en zwaarder werk moet gaan laten doen... kun je je af vragen of het verstandig is.
No Can't Do!
libie
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door libie »

T'is nie omdat een chinees is dat deze geen zwaarder werk aankunnen. Er bestaan wel degelijk degelijke chinezen.
Het tijdperk dat alles wat chinees is gelijkgesteld is aan brol is al lang voorbij. Dat kan ik u verzekeren.
andre verzijl
Quadrider
Quadrider

Bericht door andre verzijl »

ik vind het model van cf-moto de nieuwe 600 inj wel een mooie quad maar van de betrouwbaarheid weet ik niet wat ik er van moet denken. van tgb quad.s wel daar van heb ik er nu 3 stuks gehad en tot nu toe nog geen hele ernstige mankementen mee gemaakt buiten een kapotte radiateur en een gespronge koelvloeistofslang.uiteraard onder garantie vervangen(garantie 2jaar).ik heb met mijn nieuwe tgb in 4 maanden nu 3000 km gereden zonder een enkel probleem en ik rij toch wel best door met de tgb.
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
stephkewillems1
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door stephkewillems1 »

vinginius schreef:hoi allemaal,

ben net nieuw en weet niks van quads. Wij hebben onlangs een quad gekocht ....een chinees ding. Het merk weet ik niet maar het loopt best aardig. Wij gebruiken de quad om grote borstels over een kunstgrasveld te trekken om zo het zand in het kunstgras te kunnen vegen. De quad die we nu hebben trekt het niet, dus willen we deze verkopen en een nieuwe terugkopen.

Wat voor iets moet ik kopen en zijn de onderdelen makkelijk verkrijgbaar? Hij moet ongeveer 60 á 80 kg kunnen trekken gedurende 2 á 3 uur. Kan iemand ons helpen ?

Groet,

Vinginius

ik zou u kymco "maxxer 400 4x4" of " mxu 500 4x4" aanraden voor de eerste zijt ge 6400 eu wkijt ende tweed kost 7300 euro.
wat de onderdelen betreft kunt ge altijd bij frank van de paddock terecht.tevens is hij hoofdverdeler van kymco in belgie.hij heeft alle wisselstukken in stock liggen,als ge efkes surft naar " http://www.kymco.be" onclick="window.open(this.href);return false; " zult ge zien dat ge ook alles online kunt bestellen .kymco is een degelijk sterk merk,dat betaalbaar is en ook blijft.ideaal voor mensen die niet al hun spaarcentjes alleen in nen quad willen steken om het ding draaiende te houden. :idea:

de leute :crosser:
Plaats reactie