heylaa,
Heb me vandaag een occasie quadje aangeschaft, maar als hij in gang staat, bij een bepaald toerental, maakt hij een "raar" geluid. juist ijzer wat heel even tegen ijzer raakt... is enkel bij een bepaald, redelijk laag toerental. Iemand hier al ervaring mee of die het ook aan de hand gehad heeft? heb tot nu gezocht erachter, maar vind het niet...
grtz
"raar" geluid
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: "raar" geluid
welk merk is het en cc inhoud
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
sorry, het is een raptor 700.
De kleppen?
In elk geval zeker kijken naar het oliepeil
In elk geval zeker kijken naar het oliepeil
- 2002 Yamaha Warrior 350
- 2002 Volvo v40 1.9dci 102pk
- 2002 Volvo v40 1.9dci 102pk
-
- Pro Quadrider
met zo'n dure machine zou ik naar een garage toe rennen pas weer rijden als ik zeker wist wat het was
Hey,
Heb hier ook een tijdje terug last van gehad.
Het was zo een soort ratelend tikkend geluid dat precies los vloog ergens in men blok.
Had dit ook bij een bepaalt toerental, heb liggen zoeken zoeken... En uiteindelijk ben ik er achter gekomen dat het mijn ketting rol was aan de onderkant. Bij dat bepaalt toerental slaat mijn ketting dus meer op dat rolletje en dat zorgt voor dat verontrustend geluid. het is omdat het boutje waarover deze kettingrol zit, bevestigd is aan het kader en dat laat het geluid precies vanuit je blok komen... Je kan het testen door het rolletje er eens even af te draaien en een ritje maken zonder.
Hopelijk is het dit ook bij jou.
Veel succes.
Heb hier ook een tijdje terug last van gehad.
Het was zo een soort ratelend tikkend geluid dat precies los vloog ergens in men blok.
Had dit ook bij een bepaalt toerental, heb liggen zoeken zoeken... En uiteindelijk ben ik er achter gekomen dat het mijn ketting rol was aan de onderkant. Bij dat bepaalt toerental slaat mijn ketting dus meer op dat rolletje en dat zorgt voor dat verontrustend geluid. het is omdat het boutje waarover deze kettingrol zit, bevestigd is aan het kader en dat laat het geluid precies vanuit je blok komen... Je kan het testen door het rolletje er eens even af te draaien en een ritje maken zonder.
Hopelijk is het dit ook bij jou.
Veel succes.
thanks vr de reacties!! het is opgelost!! het was de bodemplaat die op de kader stond, zonder dat er iets tss zat, en de onderste veer van de uitlaat! leek alsof het uit de motor kwam!! maar goed dat het niet zo was!! ben echt superblij met het quadje!! rijd echt super!!