mijn bashan met zx 10 blok 139 pk
-
- Quadrider
- Berichten: 283
- Lid geworden op: ma 12 jul, 2010 11:50
- Locatie: Ingooigem
- Contacteer:
Re: mijn bashan met zx 10 blok 139 pk
Bij deze mijn EXCUSES
RESPECT man echt waar
wees voorzichig...telkens als je test uitvoerd best x alles checken bv chassis op barsten,remmen,blok bevestiging....
heb je de blok gemakkelijk erin gekregen?
ik bedoel maar bv, uitlijning van tandwiel motor tov achterastandwiel....
en veel beterschap
RESPECT man echt waar
wees voorzichig...telkens als je test uitvoerd best x alles checken bv chassis op barsten,remmen,blok bevestiging....
heb je de blok gemakkelijk erin gekregen?
ik bedoel maar bv, uitlijning van tandwiel motor tov achterastandwiel....
en veel beterschap
Re: mijn bashan met zx 10 blok 139 pk
oke als je het nu gelooft.
het was wel even wat werk ja .
maar als je het op je gemak doe komt als wel op
zijn pootjes neer.
gr. henry
het was wel even wat werk ja .
maar als je het op je gemak doe komt als wel op
zijn pootjes neer.
gr. henry
-
- Quad Expert
- Berichten: 2834
- Lid geworden op: di 09 sep, 2008 17:49
- Locatie: Noord-Brabant - Nederland
- Contacteer:
Re: mijn bashan met zx 10 blok 139 pk
haha, ik wist het wel, hoe je die bochten nam...
vet ding, hou het leuk he, niet dat je dalijk weer de dokter moet bezoeken
vet ding, hou het leuk he, niet dat je dalijk weer de dokter moet bezoeken
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
Re: mijn bashan met zx 10 blok 139 pk
nee inderdaad probeer het rustig aan te doe
Re: mijn bashan met zx 10 blok 139 pk
het is niet goed te zien op de fotos
maar heb je de bovenste framebuizen gewoon weg gelaten
maar heb je de bovenste framebuizen gewoon weg gelaten
never drive faster then your angel can fly
Re: mijn bashan met zx 10 blok 139 pk
nee die verandert van maat er zijn er zelfs meer in gekomen
en een dikkere diameter.
gr. henry
en een dikkere diameter.
gr. henry
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: mijn bashan met zx 10 blok 139 pk
heftig had nooit gedacht dat zoiets zou passen .
Netjes man! (misschien eens denken aan andere achteras ik denk niet dat die chinese erg sterk zijn)
Netjes man! (misschien eens denken aan andere achteras ik denk niet dat die chinese erg sterk zijn)
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Re: mijn bashan met zx 10 blok 139 pk
jij denkt het ol weet hetFLIPmode schreef: heftig had nooit gedacht dat zoiets zou passen .
Netjes man! (misschien eens denken aan andere achteras ik denk niet dat die chinese erg sterk zijn)
ik heb er 2 gebroken met mijn vorige quad (had een bashan achterbrug er in) en dat was maar een 120pk 600cc
en babel heb er al 1 gebroken met zijn zx636
dus het is zeker een goed idee
of je moet hem standaart breed houden
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
- hardcorechaam
- Quadracer
- Berichten: 1110
- Lid geworden op: za 04 apr, 2009 18:52
- Locatie: Chaam
- Contacteer:
Re: mijn bashan met zx 10 blok 139 pk
wat voor as zou er in passen?
Re: mijn bashan met zx 10 blok 139 pk
ja dat weet ik wel
ik had er een as van een raptor 660 in gemaakt
je moet een as hebben met alle hubs enz
en ik heb mijn as drager andere lagers in laten maken
en klaar
ik had er een as van een raptor 660 in gemaakt
je moet een as hebben met alle hubs enz
en ik heb mijn as drager andere lagers in laten maken
en klaar
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
- hardcorechaam
- Quadracer
- Berichten: 1110
- Lid geworden op: za 04 apr, 2009 18:52
- Locatie: Chaam
- Contacteer:
Re: mijn bashan met zx 10 blok 139 pk
dus als ik een volledige as vind van een rappie 660 hoef ik alleen nog andere lagers te vinden en voila?
Re: mijn bashan met zx 10 blok 139 pk
je kan er ook meteen een complete achter brug in hangen
dan ben je in 1 x klaar
mijn vorige quad had een heel raar keting systeem
met 2 ketingen
daar heb ik toen een bashan achterbrug in gemaakt
van die achterbrug heb ik 2 achterassen stuk gemaakt
waarna ik er een lonestar achteras voor een raptor 660
in heb gemaakt
ik moest er andere lagers in stopen maar om dat te doen moest
mijn lagerhuis aan gepast worden
(mijn as was een stuk dikker als een normale as het was nameleijk een alu as)
maar ik denk dat als jij een complete as van een rappy regeld dat het goed komt
het moeilijkste is om aan een coplete as te komen voor een normaale prijs
je kan ook kijken of die longen hier op het form die een warrior in onderdelen verkoopt het nog heb
dan ben je er ook
ik hoop dat je er wat mee kan
alle bij dan
maar dapper speeltje ben benieuwd om hem in het echt te zien
dan ben je in 1 x klaar
mijn vorige quad had een heel raar keting systeem
met 2 ketingen
daar heb ik toen een bashan achterbrug in gemaakt
van die achterbrug heb ik 2 achterassen stuk gemaakt
waarna ik er een lonestar achteras voor een raptor 660
in heb gemaakt
ik moest er andere lagers in stopen maar om dat te doen moest
mijn lagerhuis aan gepast worden
(mijn as was een stuk dikker als een normale as het was nameleijk een alu as)
maar ik denk dat als jij een complete as van een rappy regeld dat het goed komt
het moeilijkste is om aan een coplete as te komen voor een normaale prijs
je kan ook kijken of die longen hier op het form die een warrior in onderdelen verkoopt het nog heb
dan ben je er ook
ik hoop dat je er wat mee kan
alle bij dan
maar dapper speeltje ben benieuwd om hem in het echt te zien
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Re: mijn bashan met zx 10 blok 139 pk
heb nog een vraagje met wat voor banden rijden jullie .
heb achter inova en voor motor scooter banden.
nu kan die niet harder dan 140 schiet niet echt op .
gr. henry
heb achter inova en voor motor scooter banden.
nu kan die niet harder dan 140 schiet niet echt op .
gr. henry
Re: mijn bashan met zx 10 blok 139 pk
225-40-10 inova wij zijn echt gek op deze banden
niet duur
met mooi weer goede grip
en in de regen niet zo veel grip
echt heerlijk
maar 140?
dat doe ik in zijn 3a4
met wat voor vertanding rij je?
die van ons lopen allemaal tussen de 200 en 230+/-
niet duur
met mooi weer goede grip
en in de regen niet zo veel grip
echt heerlijk
maar 140?
dat doe ik in zijn 3a4
met wat voor vertanding rij je?
die van ons lopen allemaal tussen de 200 en 230+/-
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Re: mijn bashan met zx 10 blok 139 pk
ik heb het niet over zijn top haha.
maar over de snel heid die de banden aan mogen
maar over de snel heid die de banden aan mogen