Verlichting Raptor 700

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
bkoolhof
Toeschouwer
Toeschouwer

Verlichting Raptor 700

Bericht door bkoolhof »

Hallo,

Heb sinds 2 dagen een zo goed als nieuwe Raptor 700 bouwjaar 2006 gekocht op kenteken heeft nog zeer weinig gelopen heel wat anders als een adly 300 quad die ik hiervoor had loopt perfect alleen heb één vraag over de verlichting
als ik de quad op contact zet beginnen de 2 lampen vooraan te branden eigenlijk best wel fel, lijkt mij dimlicht, als ik de schakelaar verzet op groot licht, moet volgensmij de lampen iets feller gaan schijnen maar doen ze niet, er begint wel een blauw lampje te branden een teken dat groot licht is ingeschakeld maar de lampen blijven op dimlicht, ook als ik hem in stadslicht stand zet blijven de lampen in dimlicht branden.
De knipperlichten + het alarmlicht en het achterlicht en remlicht werkt wel gewoon.
Ik heb geen idee hoe dit bij de raptor's zit, bij mij adly was het bij omzetten van contact brandde het stadslicht en dan één omhoog was dimlicht en dan groot licht, op de raptor zit dezelfde schakelaar.
De lampen zijn wel heel heb ik gecontroleerd, zitten er ergens zekeringen tussen? of zal er een kabel los zitten of niet aangesloten zijn? ik weet niet hoe dit normaal zit bij de raptors? ik heb geen handleiding ervan waar ik het evt. in op kan zoeken.
Misschien heeft één van jullie een idee? anders zal ik morgen de dealer even bellen.

Alvast bedankt.

Gr. Bas
Plaats reactie