TRX250R
-
- Quad Master
- Berichten: 1557
- Lid geworden op: ma 14 feb, 2005 11:46
- Locatie: Oost Vlaanderen
TRX250R
Dankzij Johnbeton zijn tip vond ik deze TRX250r.
Na een rit van zo'n 800km stond hij eindelijk bij mij.
Als basis een hele goede quad, enige minpunt is zijn electrische gedeelte,
maar dat valt gewoon uit te pluizen of te vervangen.
Het kader lijkt perfect, tot nu toe geen barsten te vinden.
Na een rit van zo'n 800km stond hij eindelijk bij mij.
Als basis een hele goede quad, enige minpunt is zijn electrische gedeelte,
maar dat valt gewoon uit te pluizen of te vervangen.
Het kader lijkt perfect, tot nu toe geen barsten te vinden.
Re: TRX250R
Dat gaat goed komen, maar als die cdi op je zadel blijft liggen gaat dat niet werken hé
Op euroquaddag zullen we ze eens langs mekaar zetten, onze trx'en
Op euroquaddag zullen we ze eens langs mekaar zetten, onze trx'en
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 103
- Lid geworden op: zo 24 jan, 2010 09:32
Re: TRX250R
ziet er goed uit!
maak er iets goed van sharky
maak er iets goed van sharky
-
- Quad Master
- Berichten: 1557
- Lid geworden op: ma 14 feb, 2005 11:46
- Locatie: Oost Vlaanderen
Re: TRX250R
Iemand zin om deze over te nemen?
Heb er nog niks aan gedaan, teveel werk met de autocross...
Heb er nog niks aan gedaan, teveel werk met de autocross...
-
- Quad Master
- Berichten: 1557
- Lid geworden op: ma 14 feb, 2005 11:46
- Locatie: Oost Vlaanderen
Re: TRX250R
Richtprijs 1000€ bespreekbaar
-
- Toeschouwer
- Berichten: 46
- Lid geworden op: ma 25 aug, 2008 17:36
Re: TRX250R
wat is er juist allemaal mis aan de elektriciteit?
Re: TRX250R
De onderste foto geeft een aardige indicatie. Schitterende quad trouwens.quadfreak90 schreef:wat is er juist allemaal mis aan de elektriciteit?
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
-
- Quad Master
- Berichten: 1557
- Lid geworden op: ma 14 feb, 2005 11:46
- Locatie: Oost Vlaanderen
Re: TRX250R
Stroomprobleem word straks aangepakt.
Ik ga hem binnen steken om hem rijklaar te zetten.
Prijs gaat omhoog met de factuur herstelling natuurlijk
Ik ga hem binnen steken om hem rijklaar te zetten.
Prijs gaat omhoog met de factuur herstelling natuurlijk
Re: TRX250R
spijtig, als ik plaats had, was ik zeker geinteresseerd in die quad.
Re: TRX250R
kben wel ge intereseert
ma me broerke wilt gene geschakkelde
was anders een perfecte quad voor hem en voor mij as ik geen zin had in de z 400
ma me broerke wilt gene geschakkelde
was anders een perfecte quad voor hem en voor mij as ik geen zin had in de z 400
suzuki ltz 400 special edition
Re: TRX250R
Ik heb deze quad overgenomen van sharky.
We hebben geruild tegen mijn 2de quadzilla. Wegens opnieuw een voetblessure kan ik daar toch niet mee rijden, laat staan starten.
Volgende week ga ik mij eens bezighouden met de ontsteking, ik heb hier nog wel een paar reserve ontstekingen liggen, maar ik ga deze eerst even zijn kabelboom tegoei solderen en alles eens nameten.
We hebben geruild tegen mijn 2de quadzilla. Wegens opnieuw een voetblessure kan ik daar toch niet mee rijden, laat staan starten.
Volgende week ga ik mij eens bezighouden met de ontsteking, ik heb hier nog wel een paar reserve ontstekingen liggen, maar ik ga deze eerst even zijn kabelboom tegoei solderen en alles eens nameten.
Re: TRX250R
momenteel weet ik dat nog niet, hij staat me nu niet in de weg, ik ga hem zeker eerst volledig in orde zetten en wat mee rijden, maar we kunnen dan nog zien natuurlijk. Moest ik hem verkopen laat ik je zeker iets weten.Gielen_24 schreef:verkoçop je hem terna
Re: TRX250R
Aangezien het gisteren de ganse dag geregend heeft bij ons heb ik nog eens wat tijd gehad om aan de trx'en te werken.
Ik heb mij voornamelijk bezig gehouden met de witte trx en het blokje eens opengegooid om te kijken waarom de koppeling niet werkt...
Man ben ik blij dat ik dat blok heb opengedaan, wat ik daar allemaal tegenkwam ...
Steekt inderdaad een nieuwe piston en krukaslagers en dichtingen in, maar daar stopt het ook wel.
Ik zag al direct dat er maar 4 koppelingsveren instaken ipv 5. Nadat ik de drukplaat eraf had wist ik al waarom, het armpje van de binnenklok waar geen veer zat was volledig afgebroken.
Ook was de balansas totaal niet uitgelijnd met de krukas. Dit kom ik al voor de zoveelste keer tegen. Ik snap niet dat mensen dat niet doorhebben als ze een blok installeren. Dit puntjes staan niet voor niets in die assen en tandwielen ...
Verder stak er een spacer te weinig in de koppeling en last but not least geen spacer op de krukas (tss de dichting)
Goed voor een vastloper te krijgen als je zo gaat rondkarren.
Alle bouten en moeren in het blok (van krukas en transmissie) zaten handvast.
En het vliegwiel zat amper goed op de krukas en die moer was helemaal kapotgedraaid.
Gelukkig heb ik hier een arsenaal aan blokonderdelen liggen, dus heb alles nu kunnen fixen, enkel het vliegwiel nog goed vastzetten en de koppeling afstellen.
Ik zal proberen wat foto's te nemen van rariteiten wat ik tegengekomen ben
Ik heb mij voornamelijk bezig gehouden met de witte trx en het blokje eens opengegooid om te kijken waarom de koppeling niet werkt...
Man ben ik blij dat ik dat blok heb opengedaan, wat ik daar allemaal tegenkwam ...
Steekt inderdaad een nieuwe piston en krukaslagers en dichtingen in, maar daar stopt het ook wel.
Ik zag al direct dat er maar 4 koppelingsveren instaken ipv 5. Nadat ik de drukplaat eraf had wist ik al waarom, het armpje van de binnenklok waar geen veer zat was volledig afgebroken.
Ook was de balansas totaal niet uitgelijnd met de krukas. Dit kom ik al voor de zoveelste keer tegen. Ik snap niet dat mensen dat niet doorhebben als ze een blok installeren. Dit puntjes staan niet voor niets in die assen en tandwielen ...
Verder stak er een spacer te weinig in de koppeling en last but not least geen spacer op de krukas (tss de dichting)
Goed voor een vastloper te krijgen als je zo gaat rondkarren.
Alle bouten en moeren in het blok (van krukas en transmissie) zaten handvast.
En het vliegwiel zat amper goed op de krukas en die moer was helemaal kapotgedraaid.
Gelukkig heb ik hier een arsenaal aan blokonderdelen liggen, dus heb alles nu kunnen fixen, enkel het vliegwiel nog goed vastzetten en de koppeling afstellen.
Ik zal proberen wat foto's te nemen van rariteiten wat ik tegengekomen ben