Jumper2110* new lights!*
Re: Na 15 jaar dromen eindelijk allereerste quad; LTZ 400
Sja, helemaal ongelijk hebben ze niet hoor Aan de andere kant, als die uitlaat ook goedgekeurd is mag dat geen probleem wezen.
Anders DB killer er op?
Anders DB killer er op?
Eindelijk in bezit
Suzuki LTZ 400 K9 (geel)
Nerfbars,
Maxxis Spearz weg banden,
14/38 tandwiel verhouding.
Suzuki LTZ 400 K9 (geel)
Nerfbars,
- jumper2110
- Quadracer
Kan ik doen.. Eens kijken naar de prijs van zo'n ding
Laat me weten als je een mooie vind, ik zit zelf ook aan zo'n ding te denken. Nadeel is wel dat je uitlaatwol veel minder lang mee gaat.jumper2110 schreef:Kan ik doen.. Eens kijken naar de prijs van zo'n ding
Mooiste zou zijn een uitneembare zodat je hem er mooi uit kan halen als je de woonwijk uit bent Horen je ouders het niet meer.
Eindelijk in bezit
Suzuki LTZ 400 K9 (geel)
Nerfbars,
Suzuki LTZ 400 K9 (geel)
Nerfbars,
kheb er eentje steken en dat zit gewoon vast met een klein schroefjetivalus schreef:Laat me weten als je een mooie vind, ik zit zelf ook aan zo'n ding te denken. Nadeel is wel dat je uitlaatwol veel minder lang mee gaat.jumper2110 schreef:Kan ik doen.. Eens kijken naar de prijs van zo'n ding
Mooiste zou zijn een uitneembare zodat je hem er mooi uit kan halen als je de woonwijk uit bent Horen je ouders het niet meer.
suzuki ltz 400 special edition
- jumper2110
- Quadracer
Waar heb je die dan gehaald en tegen welke prijs? Quadcentrale /of shop?
ja kheb een EP demper dus ben rechtstreeks geweest bij EPjumper2110 schreef:Waar heb je die dan gehaald en tegen welke prijs? Quadcentrale /of shop?
maar in jou geval zou ik in de Quadshop gaan veel goed koper
voor men vapor maakte het 10€ verschil en houder 5€ dus mijn voorkeur gaat naar Quadshop
Mooie Quad super zonnig ook Maar die raptor killer sticker hahahaha ik zeg niks
Die uitlaat vind ik wel een super mooi design hebben nog nooit zoiets gezien echt mooi
Die uitlaat vind ik wel een super mooi design hebben nog nooit zoiets gezien echt mooi
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
- jumper2110
- Quadracer
Hahaaa bedankt
Ja die stickers..Zo hangt er aan elke kant eentje Volgens de vorige eigenaar is het ook daadwerkelijk zo door al de uren afstelling enzo, maar dat heb ik zelf nog niet kunnen testen
Momenteeel ben ik nog altijd aan het wachten op een verzekering en bijhorende plaat.. Wachten kan zoooooooo zwaar zijn..
Ja die stickers..Zo hangt er aan elke kant eentje Volgens de vorige eigenaar is het ook daadwerkelijk zo door al de uren afstelling enzo, maar dat heb ik zelf nog niet kunnen testen
Momenteeel ben ik nog altijd aan het wachten op een verzekering en bijhorende plaat.. Wachten kan zoooooooo zwaar zijn..
haha ja daar weet ik alles van. Dan duren de dagen lang of niet dan
Mijne is er pas einde van de maand, voordeel is wel dat die dan meteen alle papieren heeft
Mijne is er pas einde van de maand, voordeel is wel dat die dan meteen alle papieren heeft
Eindelijk in bezit
Suzuki LTZ 400 K9 (geel)
Nerfbars,
Suzuki LTZ 400 K9 (geel)
Nerfbars,
- jumper2110
- Quadracer
Het duurt me allemaal té lang
Ben daarstraks eens gaan informeren naar een verzekering en straks weet ik wat het me gaat kosten, maar als ik er een aparte neem gaat het me heeeeel veel geld kosten vrees ik.. En laat geld nu net iets zijn wat ik niet meer zoveel heb
Ben daarstraks eens gaan informeren naar een verzekering en straks weet ik wat het me gaat kosten, maar als ik er een aparte neem gaat het me heeeeel veel geld kosten vrees ik.. En laat geld nu net iets zijn wat ik niet meer zoveel heb
Heb mijn verzekering ook maar eens gebeld, ik heb gevraagd wat het kost WA, WA+ of allrisk verzekeren.
Zou de quad toch wel graag diefstal verzekerd willen hebben. Voordeel is dat ik een ADR5 ketting (1.7m 16mm dik ijzer = ZWAAR) en ADR4 muuranker heb wat noodzakelijk is bij een allrisk/diefstal verzekering.
Zou de quad toch wel graag diefstal verzekerd willen hebben. Voordeel is dat ik een ADR5 ketting (1.7m 16mm dik ijzer = ZWAAR) en ADR4 muuranker heb wat noodzakelijk is bij een allrisk/diefstal verzekering.
Eindelijk in bezit
Suzuki LTZ 400 K9 (geel)
Nerfbars,
Suzuki LTZ 400 K9 (geel)
Nerfbars,
- jumper2110
- Quadracer
Kreeg net telefoon van de man die de verzekering ging regelen dat het op €672 ging uitkomen
Denk dat ik toch maar is ergens anders ga kijken en of ga proberen de quad samen met een auto te verzekeren..
Denk dat ik toch maar is ergens anders ga kijken en of ga proberen de quad samen met een auto te verzekeren..
die schiet ook graag met spec precies
- jumper2110
- Quadracer
Beetje gek Net zoveel geld uitgegeven aan een quad en dan nog is zoveel aan verzekering..
Maar even op zoek naar een goedkopere oplossing denk ik zo
Maar even op zoek naar een goedkopere oplossing denk ik zo
ouch dat is wel heel veel. Is dat toevallig all risk met diefstal verzekering of zo?
En ja ik heb ook een koppeling met mijn auto (dus als ik auto rij, mag er niemand op de quad en omgekeerd) dat is nogal een stuk goedkoper.
En ja ik heb ook een koppeling met mijn auto (dus als ik auto rij, mag er niemand op de quad en omgekeerd) dat is nogal een stuk goedkoper.
Eindelijk in bezit
Suzuki LTZ 400 K9 (geel)
Nerfbars,
Suzuki LTZ 400 K9 (geel)
Nerfbars,