Hoi,
voor de toertocht van 15 aug (flevoland) kan mijn vriend een dinli 450cc lenen.
Het probleem is, dat de dinli in de 2 niet wil optrekken, hij houdt dan in.
Hij wil dus niet doortrekken in de twee
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Alvast bedankt!!
dinli 450cc houd in in de twee
-
securitymayo
- Toeschouwer

- ferry.v
- Easy Quadrider

- Contacteer:
Re: dinli 450cc houd in in de twee
Hey securitymayo,
Heb je misschien wat meer info! alle andere versnellingen dus ok? Heb je de standaard dingen al geprobeerd? zoals bougie,luchtfilter,benzine(geen water in ofzo), geen geknikte of verstopte vacuum/brandstofslangen!
Wij rijden zondag ook mee met de rit,zou zonde zijn als er iemand door problemen niet mee kan rijden!
Laters..
Ferry.
Heb je misschien wat meer info! alle andere versnellingen dus ok? Heb je de standaard dingen al geprobeerd? zoals bougie,luchtfilter,benzine(geen water in ofzo), geen geknikte of verstopte vacuum/brandstofslangen!
Wij rijden zondag ook mee met de rit,zou zonde zijn als er iemand door problemen niet mee kan rijden!
Laters..
Ferry.
www.w-lies.nl .Alles voor uw quad en scooter!
-
securitymayo
- Toeschouwer

Heeej Ferry,
dat is op dit moment het probleem, hij staat niet bij ons, dus ik kan hem niet nakijken
we kunnen deze quad lenen van een brandweer collega.
Zijn broer heeft de quad nu mee op vakantie, en die komt pas a.s. zaterdag terug...
Vooralsnog ,in de andere versnellingen doet hij wat hij moet doen.
Wat ik dus alleen weet is dat het een dinli 450cc is, en dat hij als je naar z'n twee schakeld, wel op die toeren blijft, maar niet hoger in toeren gaat. In 1, 3 en verder geen probleem.
Ik hoop hem dus zaterdagavond bij ons te hebben zodat ik hem nog ff snel na kan kijken.
Als iemand een quad met kenteken nog heeft staan, hou ik me aanbevolen! (voor het geval het niks wordt met de Dinli), dan willen we hem graag tegen vergoeding lenen!
dat is op dit moment het probleem, hij staat niet bij ons, dus ik kan hem niet nakijken
we kunnen deze quad lenen van een brandweer collega.
Zijn broer heeft de quad nu mee op vakantie, en die komt pas a.s. zaterdag terug...
Vooralsnog ,in de andere versnellingen doet hij wat hij moet doen.
Wat ik dus alleen weet is dat het een dinli 450cc is, en dat hij als je naar z'n twee schakeld, wel op die toeren blijft, maar niet hoger in toeren gaat. In 1, 3 en verder geen probleem.
Ik hoop hem dus zaterdagavond bij ons te hebben zodat ik hem nog ff snel na kan kijken.
Als iemand een quad met kenteken nog heeft staan, hou ik me aanbevolen! (voor het geval het niks wordt met de Dinli), dan willen we hem graag tegen vergoeding lenen!
- ferry.v
- Easy Quadrider

- Contacteer:
Aha dat wordt dus inderdaad wat lastiger! probeer anders eens te informeren bij nillesgilles of petervee van het forum,die komen bij jouw uit de buurt volgens mij en organiseren ook de rit. misschien kunnen die je wat meer helpen!
Staan ook ergens op het forum ff zoeken in tuning projecten dacht ik!
succes ermee!
Ferry.
Staan ook ergens op het forum ff zoeken in tuning projecten dacht ik!
succes ermee!
Ferry.
www.w-lies.nl .Alles voor uw quad en scooter!
Is schakelen van 1 naar 3 / 4 / 5 een optie of zakt daar het toerental te ver voor ?
Er word in iedergeval een sleeptouw mee genomen voor eventuele problemen onderweg.
Er word in iedergeval een sleeptouw mee genomen voor eventuele problemen onderweg.
Its better to burn out then to fade away
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women