beste, quadracers ,ik heb pech met min ltz 400 ,hij begon ineens te roken aan de uitlaat wit of blauwe rook ik weet het nie ik denk eerder witte rook ,en ruikte verbrand beetje , ik heb de korste weg naar huis gereden en gekeken naar min olie en tekende niet meer aan er was veel olie weg en ruikte verbrand aan hij begon steeds meer knetterend gluid te maken ,hij reed nog goed allesinds en trok nog goed op ,wat zou dit kunnen zijn , en wat zijn de kosten ongeveer voor reparatie?
en wat zou ik me best aanschaffen indien de piston en segmenten moeten vervangen worden .
ik zou liefst een grotere boring laten steken ,wat moet er nog verandert worden dan ?
greeds ,kris
ltz 400
-
- Quadrider
- Berichten: 439
- Lid geworden op: za 13 feb, 2010 03:56
- Locatie: roesbrugge (tssn veurne en ieper) west-vlaanderen
Re: ltz 400
witte rook is waarschijnlijk water dat hij verbrandt,
best eens kijken naar je watzerniveau
blauwe rook is olie verbruik
best eens kijken naar je watzerniveau
blauwe rook is olie verbruik
kawasaki mojave 50pk
cagiva mito 350
cagiva mito 350
Re: ltz 400
als hij koelvloeistof verbrand ruik je eerder een soort zoete geur.
Ik zou olie, koelvloeistof,... sowieso nakijken.
Misschien trekt hij ergens valse lucht aan de uitlaat of aan de inlaat, dat kan ook voor witte rook zorgen en klappen in de uitlaat, of water in de benzine kan soms ook.
Ik zou olie, koelvloeistof,... sowieso nakijken.
Misschien trekt hij ergens valse lucht aan de uitlaat of aan de inlaat, dat kan ook voor witte rook zorgen en klappen in de uitlaat, of water in de benzine kan soms ook.