Hij geeft geld toe, en wil hem laten ophalen door een vervoerder,
en dan later het geld overboeken.. hmmm..
Wat denken jullie hiervan? ik vertrouw het nietHallo,
Bedankt voor de reactie, ik ben uit Duitsland, en ik ben ok met de conditie en de prijs.
Ik zal extra 50 toe te voegen aan uw vraagprijs voor de verkoop te waarborgen is voltooid, wil ik u laten weten dat ik niet kan veroorloven om het los als ik wil de nieuwe eigenaar te worden, dus kunt u overwegen het verkocht aan mij en niet verkopen naar another persoon, ik heb een lokale transporteur, die is er tijd voor te nemen van de shipping geven zonder you enig probleem, will come Hij your location op voor het ophalen.
Dus daarom, Mijn bedrijf zal sturen u een bankcheque via de post service en als je het en klaart het op uw rekening, zal Mijn verlader komen afhalen van het artikel op uw locatie.
Ik wil dat je weet dat ik mijn eigen verzender die zal komen voor de pick-up, maar de Bank ontwerp dat zal naar u worden verzonden zal worden in het totale bedrag van het geld dat is bestemd voor uw eigen geld en zo goed als mijn geld verlader die zal komen voor de pick-up .. Dus, alles wat je te doen staat als je dit Bankcheque is om je eigen geld uit te halen en de rest zo te sturen naar mijn verlader te krijgen, dat hij de zending zo snel mogelijk te regelen .... Ik hoop dat dit duidelijk is met u en dat ik altijd kan rekenen op u wat betreft het geld dat u zal sturen naar mijn verlader.
Het spijt me zo dat ik mij niet te komen en te kijken naar het artikel te wijten aan de status van mijn werk en mijn locatie is een beetje ver, maar weet zeker dat het in goede staat zoals u hebben beweerd, stuur me je gegevens voor de Bank Ontwerp, zoals hieronder: