Heb je toevallig die Powermad handkappen met spiegeltjes erin al gemonteerd? Ik wil namelijk wel eens zien hoe dat eruit ziet want ik denk er sterk over die ook te kopen
update
vandaag naar de quadshop geweest en men nieuw stuurtje ge kocht
kwou natuurlijk zo laag mogelijk dus toen een van een LTR genomen want die van de LTZ zijn een pak hoger
hier enkele foto's
spijtig genoeg hadden ze men powermadd's nog niet geleverd
dus volgende week men powermadd's halen en carbon en rockstar stickervel
laat jullie mening maar weten
men gas blijft regelmatig hangen als ik wat gas geef en men koppeling in gehouden heb, blijft hij hangen en verhoogt het toerental en ook soms als ik aan het rijden ben
morgen maar even langs gaan met men pa zen kameraad en dan kijken hoe ver het staat met men broertje zen quad
Laatst gewijzigd door Gielen_24 op do 04 apr, 2013 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
een renthal stuur zijn altijd laag , of je nu een van ltz pakt of ltr
dat je gasblijft hangen heeft er aan te liggen hoe je kabel licht , want ik als ik kabel aan raak gaat die hooger in de touren lopen , dus het is heel gevoelig hoe de kabel licht , en anders moet je eens het klepje van de carb af halen waar de gaskabel naar binnen gaat , kan zijn dat het schaniertje daar een beetje klemt
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
zal ik morgen eens proberen
in de quadshop zeiden ze dat de sturen van de LTZ altijd van de hogen kant waren
khad blijkbaar al een van de laagste sturen van een LTZ maar dat van een LTR vind ik veel mooier passen
Ziet er goed uit dat nieuwe stuur ! Spijtig van de Powermads, maar ik zit momenteel na 2 keer ! rijden zelf al met technische problemen , dus mijn Powermads zijn voorlopig ook nog niet nodig
nu was ik even op kapaza rond aant neuzen en kwam ik een setje itp ss-velgen tegen
voor minder als de helft wat je ze nieuw betaald in de winkel
kvond ze erg goed uitzien http://nl.kapaza.be/belgie/itp-velgen-b ... 040712.htm
laat jullie mening maar weten
€600,da kan al tellen .. ik ben nu al aan het hopen gelijk zot dat mijn probleem ni teveel gaat kosten want na de aankoop vd quad zelf is geld iets wat ik niet meer zoveel heb
Ma voor €250 moet ge ni te lang wachten denk ik, die zullen wss snel weg zijn