m,n hdd 5050 cam is binnen
hier de 5050cam en de originele cam getoond.
kunnen we eindelijk weer lekker verder knutselen

nou, laat ik eerst dit maar is een keertje af krijgen, daarna zien we wel weer oooooitpointblanque schreef:Goed bezig man, ben benieuwd hoe alles gaat lopen, hoe zit het met de turbo plannen???

Ik parkeer nooit me Quad voor je deur Tjobbie , 2seconde later kom ik terug en rij ik in een monster truk whahaha, Ik heb je filmpje gezien op youtube.. Ik probeer het te begrijpen is het zodat als je gas los laat dat je nog steeds compresie heb ofzoietstjobbie schreef:nou, laat ik eerst dit maar is een keertje af krijgen, daarna zien we wel weer oooooitpointblanque schreef:Goed bezig man, ben benieuwd hoe alles gaat lopen, hoe zit het met de turbo plannen???![]()
@leroy: thankt mate,
ik weet ook lang niet alles hoor maar ik neem gewoon rustig de tijd en als ik iets niet weet zoek ik gewoon
net zo lang tot ik erachter ben.

Meer lucht kun je er meer brandstof in duwen en daardoor krijg je meer power... uit alleen lucht kun je geen power halen.Zakie schreef:effe googlen en ik kom er wel uit. Zoals ik het begrijp krijg je cillinder meer lucht omdat de hotcam de gaten groter maken zodat er meer lucht doorheen komt of juist het tegenovergestelde? Minder lucht.. Ik d8 altijd meer lucht = meer power maar kan aan mij liggen.