toch wel erg raar om je eigen stem te horen.
ik moet zeggen dat ik toch liever de stem heb die ik zelf hoor.
ik leg het wel een beetje nichterig uit moet ik zeggen, ach ja who cares.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
IDD Tjobbie! super uitleg man,snap meteen hoe het pcies werkt!
Alleen niet schelden hee....er luisteren kinders mee
Ik denk namens vele quadrijders weer:
no worries
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned! 2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011 2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned! 2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011 2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
tjobbie schreef:toch wel erg raar om je eigen stem te horen.
ik moet zeggen dat ik toch liever de stem heb die ik zelf hoor.
ik leg het wel een beetje nichterig uit moet ik zeggen, ach ja who cares.
er zouden meer van dat soort filmpjes gemaakt moeten worden en hier op het forum worden gedropt
hier heb je wat aan
netjes uitgelegd
don't ride, just fly yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
ik heb de cilinderkop er weer af gehaald om te kijken of het de kleppen zijn maar die zijn het niet ..
ik heb het getest met remvloeistof,dat heb ik in de uitlaat poort gegoten en in de inlaat poort en dan kijken of het gaat lekken van onder,en dat deed hij niet dus die zijn goed ..
nu maar eens kijken of het aan me zuizer veren ligt.