Zackie's Yamaha Raptor 660R
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
Vandaag waren Dirk en zijn Maat (350 + 500cc kawa blok Quad) bij mij langs geweest (sorry for de geen koffie mijn excuses )
En hadden we een 3 uur langs gesprek gehad over mijn 660 en over een paar andere dingen gehad.
Maar naar het seriouse gesprek , De 660 blok gaat eruit er komt geen 686c of iets dergelijks, Dirk gaat wel eerst kijken als zijn groep een winter project leuk zullen vinden. En dan gaan we kijken voor een r1 of een GSXR750 blok of tenminste een hoogere cc en een 4cillinder motorblok.
Dirk zal me op de hoogte houden en voor de rest moeten we kijken naar een goede motorblok.
En hadden we een 3 uur langs gesprek gehad over mijn 660 en over een paar andere dingen gehad.
Maar naar het seriouse gesprek , De 660 blok gaat eruit er komt geen 686c of iets dergelijks, Dirk gaat wel eerst kijken als zijn groep een winter project leuk zullen vinden. En dan gaan we kijken voor een r1 of een GSXR750 blok of tenminste een hoogere cc en een 4cillinder motorblok.
Dirk zal me op de hoogte houden en voor de rest moeten we kijken naar een goede motorblok.
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
he maatje, je moet zelf weten he, maar als je iemand ongelukkig rijd ben je voor de rest van je leven zuur .
zodra er een ander blok onder komt is ie niet meer verzekerd.
als je alleen de cilinder inhoud van je blokkie vergroot zal niemand zomaar opmerken, en het serienummer die bekend is van je quad nog gelijk blijven en daarmee hoogstwaarschijnlijk nog verzekerd blijven.
zodra er een ander blok onder komt is ie niet meer verzekerd.
als je alleen de cilinder inhoud van je blokkie vergroot zal niemand zomaar opmerken, en het serienummer die bekend is van je quad nog gelijk blijven en daarmee hoogstwaarschijnlijk nog verzekerd blijven.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
sluit ik me bij aan en je weet het he zacki hiero in de buurt is de kit nogal geil om je te pakken met alles wat rijdtjobbie schreef:he maatje, je moet zelf weten he, maar als je iemand ongelukkig rijd ben je voor de rest van je leven zuur .
zodra er een ander blok onder komt is ie niet meer verzekerd.
als je alleen de cilinder inhoud van je blokkie vergroot zal niemand zomaar opmerken, en het serienummer die bekend is van je quad nog gelijk blijven en daarmee hoogstwaarschijnlijk nog verzekerd blijven.
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
@ Tjobbie, thanks 4 reactie maar een hoogere cillinder mag toch ook niet?
Ik vind als je iets gaat doen dat niet mag , doe het dan ook goed.
No hard feelings just my opinion (weet niet hoe je het in NL moet zeggen )
@Miky ik weet man maar niemand komt aan mijn spullen.
Ik vind als je iets gaat doen dat niet mag , doe het dan ook goed.
No hard feelings just my opinion (weet niet hoe je het in NL moet zeggen )
@Miky ik weet man maar niemand komt aan mijn spullen.
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
klopt helemaal maar zoals ik al zei, als je een andere cil. erop gooit blijft het serienummer van je blok nog hetzelfde.
en van een cilinder kunnen ze echt niet zomaar zien of het een grotere is of niet snappie?
en van een cilinder kunnen ze echt niet zomaar zien of het een grotere is of niet snappie?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
Ik begrijp helemaal wat u bedoelt Tjobbie en heeft ook 100% gelijk, maar tja wat moet ik er van zeggen.tjobbie schreef:klopt helemaal maar zoals ik al zei, als je een andere cil. erop gooit blijft het serienummer van je blok nog hetzelfde.
en van een cilinder kunnen ze echt niet zomaar zien of het een grotere is of niet snappie?
Ik doe toch altijd al wat ik zelf wil , en over dat als ik iemand aanrij etc ik weet elke gek zegt dat zal mij nooit gebeuren, maar ik ben 100% zeker dat ik het zal voerkomen ben altijd zeer netjes in het verkeer als ik op de quad rij. (ook met auto of vrachtwagol).
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 101
- Lid geworden op: zo 15 nov, 2009 21:10
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
yo goed besluit "welkom to the club"
Burn Rubber ... Not Your Soul.....
Fast and loud is what I am....
Fast and loud is what I am....
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
Ik zeg niet dat je geen gelijk hebt hoor, ik zou een r1 ook supervet vinden maar dat hebben er al een paar, het is wel redelijk goedkoop te maken, betrouwbaar en vooral dikke powerrrr.
ben alleen zo bang als er iets gebeurt weet je.
ben alleen zo bang als er iets gebeurt weet je.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
dat kan ookZakie schreef: @Miky ik weet man maar niemand komt aan mijn spullen.
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
dat kan ookZakie schreef: @Miky ik weet man maar niemand komt aan mijn spullen.
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
babeltuning schreef:yo goed besluit "welkom to the club"
Babel , thanks man
@Tjobbie ik begrijp je 100% maar komt goed Man , vertrouw me alleen
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
als je een gezin hebt en een eigen huis kunnen ze je al afpakken daarom dat ik persoonlijk het ook nooit zou doentjobbie schreef:Ik zeg niet dat je geen gelijk hebt hoor, ik zou een r1 ook supervet vinden maar dat hebben er al een paar, het is wel redelijk goedkoop te maken, betrouwbaar en vooral dikke powerrrr.
ben alleen zo bang als er iets gebeurt weet je.
maar als je niks hebt kun je ook niks verliezen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
Het was zo'n goeie jongen.............als je je eigen maar niet kapot rijd op dat ding Zack!
Yamaha raptor 700r 2007
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
Jongens kom op , waarom heb niemand vertrouwe in wat ik hopelijk gaat doen.
Ik ga mezelf niet dood rijden of wheelies trekken.. Ik ga er alleen een andere blok onder gooien omdat ik het leuk vind om lange ritten te maken , volgende zomer ben ik ook van plan om naar lightenstein te rijden door duistland en dan via frankrijk terug naar Nederland met een tentje en geld opzak.
Met een r1 ofzo kan ik lekker 120-130 rijden zonder dat ik telkens op me top zit met me touren, met een 660 blok kan ik niet telkens dat snelheid rijden omdat ik dan me blok sneller slijt.
En een 660 blok heeft toch dat olie ziekte, dan moet ik elke 2 jaar een revisie laten doen omdat ik zoveel km maak, een nieuwe 700 kopen kan ja owke maar dan moet ik weer 4rugge neer leggen om hem in mijn smaak te krijgen, en er zit al zoveel geld in me 660 waarom niet doorgaan.
En omdat mijn Quad me enigste vervoer middel is en ik niet echt veel van auto rijden houw (Ik heb een super hekel aan crappe ruimtes) vind ik het niet erg kwa budget om het te doen.
@Michel ik ben nog steeds een goeie jongen hoor
Ik ga mezelf niet dood rijden of wheelies trekken.. Ik ga er alleen een andere blok onder gooien omdat ik het leuk vind om lange ritten te maken , volgende zomer ben ik ook van plan om naar lightenstein te rijden door duistland en dan via frankrijk terug naar Nederland met een tentje en geld opzak.
Met een r1 ofzo kan ik lekker 120-130 rijden zonder dat ik telkens op me top zit met me touren, met een 660 blok kan ik niet telkens dat snelheid rijden omdat ik dan me blok sneller slijt.
En een 660 blok heeft toch dat olie ziekte, dan moet ik elke 2 jaar een revisie laten doen omdat ik zoveel km maak, een nieuwe 700 kopen kan ja owke maar dan moet ik weer 4rugge neer leggen om hem in mijn smaak te krijgen, en er zit al zoveel geld in me 660 waarom niet doorgaan.
En omdat mijn Quad me enigste vervoer middel is en ik niet echt veel van auto rijden houw (Ik heb een super hekel aan crappe ruimtes) vind ik het niet erg kwa budget om het te doen.
@Michel ik ben nog steeds een goeie jongen hoor
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
Ben je ook zeker Zack! maar rij ervaring is een must vind ik.
Als ik niks er over zeg voel ik me ook klote,dan ben ik liever een zeikerd.
De zware tuningsmannen zijn al wat ouder en hebben al wat meer mee gemaakt met hun quad.
Tevens ben je beginnend bestuurder en bij het behalen van een motorrijbewijs mag je ook niet gelijk op een 750 of 1000cc motor rijden dat is niet voor niets.
Ik gun het je van harte, zeker als ik je tour plannen ziet,maar ik krijg er een rot gevoel bij dat is mn mening.
Kwa slijtage heb je gelijk...............je rij nu al heel nederland door.
Ik mag voorlopig niet meer rijden door mn zware medicijnen..dat vertel ik je nog wel een keer ,niet hier maar onder 4 ogen.
Hou me maar op de hoogte van je project en ik wil wel eens bij je komen kijken.
No hard feelings!
Als ik niks er over zeg voel ik me ook klote,dan ben ik liever een zeikerd.
De zware tuningsmannen zijn al wat ouder en hebben al wat meer mee gemaakt met hun quad.
Tevens ben je beginnend bestuurder en bij het behalen van een motorrijbewijs mag je ook niet gelijk op een 750 of 1000cc motor rijden dat is niet voor niets.
Ik gun het je van harte, zeker als ik je tour plannen ziet,maar ik krijg er een rot gevoel bij dat is mn mening.
Kwa slijtage heb je gelijk...............je rij nu al heel nederland door.
Ik mag voorlopig niet meer rijden door mn zware medicijnen..dat vertel ik je nog wel een keer ,niet hier maar onder 4 ogen.
Hou me maar op de hoogte van je project en ik wil wel eens bij je komen kijken.
No hard feelings!
Yamaha raptor 700r 2007