hier een artikel van het nieuwsblad en heb het in het belang ook gelezen
![Verward :?](./images/smilies/icon_verward.gif)
volgens vrienden had hij wel iets ervaring op een quad tijdens vakantie's
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_roll.gif)
Wie weet heeft hij wel uitgeweken voor auto en door weinig evaring en schrikreactie de controle verloren.XeromeX schreef:Heb nu "pas" 500-600 km sinds ik mijn raptor heb.....maar ben zeker voorzichtig begonnen.....nu durf ik wel vrij hard als het moet, maar daar zit de fun niet eens echt in.... beetje spelen/leren in de bochten is wat gewoon geweldig is....maar dat kan dan hier ook wel met vrijwel lege wegen.
En dan alsnog is het opletten.
Zo te zien is dit in een woonwijk gebeurt....heeft hem nog maar 1 dag, heeft vast geen 30 gereden.
Spijtig, maar wat als diegene ff leuk/stoer wilde doen en een stel kids had aangereden ofzo?
Idd, ik heb em bij mij juist achter lager dan voor. Maar heb wel het plastic er anders op gemonteerd dat het lijkt dat ie achter iets hoger staat.yamahakoppel schreef:als je op de foto kijkt van de quad zie je ook dat hij achter hoger ligt dan voor ( nu zeker omdat de a-armen afgebroken zijn)
hierdoor is het caster niet meer goed afgesteld waardoor het zoeken op de baan natuurlijk meer is ik zie er soms veel met de kont omhoog rijden,vinden ze mooier
rijd voor geen meter