ik ben aan het kijken voor een andere achteras te kopen voor mijn yfz de vertanding van de tandwielhub heeft wat speling en nu komt die dus na een paar honderd km los, voor het moment zit er een team firestick met team wiel hubs op.
waardoor ik dus ook nieuwe wiel hubs moet kopen, want de team hubs passen niet op de std vertanding die door alle andere merken wordt gebruikt.
nu ben ik al aan het zoeken geweest om terug een team as te kopen welke volgens ik gehoord en gelezen heb erg goed is.
maar ik kan er niet direct een vinden....
nu had ik dus al naar een paar andere opties gekeken lonestar, durableu en rpm dominator welke wel overal te kopen zijn.
van deze drie raden ze mij de rpm het meeste aan deze as zou zo goed als niet krom of kapot te krijgen zijn.
van durableu heb ik eigelijk nog niks goed gehoord. lonestar daarintegen is dan wel weer goed maar net niet zo goed als de rpm. op zowel de rpm en de lonestar zou levenslange garanitie zitten op plooien, breken en uitslijten van de vertandigen.
welke as zouden jullie kopen? hou er rekening mee dat ik de as, de wielhubs tandwiel naaf, remschijf naaf,... allemaal moet veranderen. indien jullie een (web)winkel weten waar ze een van deze assen hebben voor een fatsoenlijk prijs laat maar weten
mag ook via PM