....
-
- Toeschouwer
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: Olie + filter + bougie vervanger yamaha 450 2008
staat te rijk afgesteld voor die standaard uitlaat, uw oude bougie welke kleur had die zwart of koffie bruinafstelling is wel op een DOMA uitlaat en ik heb nu op dit moment de standaard eronder zonder demper.
bij een verkeerde afstelling kan uw bougie rapper vuil worden waardoor deze minder goed kan vonken wat het eerdere stotteren kan verklaren maar als je pech hebt is deze door de foute afstelling direct terug vuil
of je doma terug steken of opnieuw afstellen zou ik zeggen die knallen in de uitlaat wijst op onverbrande benzine die door de hitte van de uitlaat ontbrande in de uitlaat kan op langere termijn de uitlaat leeg branden waardoor deze minder gaat dempen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Re: Olie + filter + bougie vervanger yamaha 450 2008
Op een Doma uitlaat is idd een rijker mengsel nodig om de volle glorie te kunnen beamen Bij mij hebben ze andere sproeier (groter dus) geinstaleerd. De info hierboven is meer dan volledig!
Only one road -> the off road! (hoe vettiger, hoe prettiger)