Ik heb er eentje op het oog, oké geen raptor of een ander geil model, maar eentje om mee te beginnen. Nu vraag ik jullie om een objectieve mening: klik hier
Bij voorbaat bedankt!
Fox
Ps: Ik zou morgen of overmorgen al willen gaan kijken.
volgens mij zijn ze met een beetje liefde en behendigheid redelijk betrouwbaar.
verwacht geen top kwaliteit maar daar is de prijs dan ook na.
ga voor de zekerheid eventjes naar chinaforum.nl daar kunnen ze alles over de bashan vertellen of vraag even aan pieteratv of hardcorechaam.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Heb nog een belangrijke vraag? Die serieus kan tegensteken.
Wat zijn de kosten voor zo'n quad? Inschrijving? Benzine per maand? Verzekering (vergeet niet 19 jaar )?
Zou graag de prijzen weten tussen een 200cc en een 250cc.
Dank bij voorbaat.
Fox
Laatst gewijzigd door Fox op zo 12 sep, 2010 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
met 10€ tank ik meestal
maar maak ook niet zo heel veel kilometers
eens om de twee weken tanken we
de verzekering is op een ltz iets van 250€ (zonder anti diefstal) en dan komt daar nog 150€ voor je nummerplaat bij
Gielen_24 schreef:met 10€ tank ik meestal
maar maak ook niet zo heel veel kilometers
eens om de twee weken tanken we
de verzekering is op een ltz iets van 250€ (zonder anti diefstal) en dan komt daar nog 150€ voor je nummerplaat bij
voor iets meer dan 1000 euro kun je wel een redelijke blaster(zonder kenteken) kopen hoor.
msh nog wel wat klein werk aan maar als je goed zoekt valt dat allemaal wel mee en ik denk dat je daar op lange tijd beter mee af bent dan een chinees
Ik ga morgen naar een quad kijken, ik ben een benieuwd. Wish me luck.
Fox
En, was het wat?
Nah, niet echt...
Er waren veel problemen aan, die niet waren aangegeven en waar ik geen goesting had om energie in te steken.
Waardoor ik hem laten staan...