Speling achteras en tandwiel vraagje
Re: Speling achteras en tandwiel vraagje
als ze niet ver genoeg zaten dan zou je toch nu al weer speling moeten hebben of vergis ik mij daar in????
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
-
- Pro Quadrider
je lagers bestaan uit 2 ringen binnenste en buitenste als je lagers niet goed aan zitten draai je met de 2 moeren je achteras vast draai je de binnenste ringen naar binnen dan heb je geen speling maar te veel vrijving op je kogels
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Hmmmm... Moet ik toch nog eens nakijken danbonzaiking schreef:je lagers bestaan uit 2 ringen binnenste en buitenste als je lagers niet goed aan zitten draai je met de 2 moeren je achteras vast draai je de binnenste ringen naar binnen dan heb je geen speling maar te veel vrijving op je kogels
Bedankt!
Groet Marco
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Ik denk dat het wat anders is, namelijk mijn remschijf die loopt een ietsie pietsie aan op de remblokjes. Dat veroorzaakt natuurlijk ook veel hitte.
Is dit te verstellen?
Is dit te verstellen?
-
- Pro Quadrider
je blokjes horen iets aan te lopen als je je wielen van de grond hebt draait de as dan soepel rond??