mooi man ik wil meer foto's van frankrijksixman schreef:deze zomer naar het zuiden van Frankrijk aan de middellandse zee.....perfecte locatie voor hotweels en hot chicks
Sixman's Gytr 700se + raptor 660R project p15
Re: Sixman's Gytr 700se "the dark Monster episode" foto's p5
ik wil ook wel meer fotos zien van frankrijk vooral deze van uw rit die je gemaakt heb tussen de velden ...
ik heb me weer wat bezig gehouden met een klein veranderingske.....
ik ben me een setje douglas velgen met spearz banden gaan halen.....10 x 10 achter, 10 x 8 vooraan...
bij het steken van mijn achtervelgen had ik weeral een klein gedachtje zitten ....
ik wou ledverlichting aan mijn naven....
na enig denkwerk ben ik tot dit resultaat gekomen....3 witte leds in de spoorverbreders vastgemaakt, kleurplaatje in hard pvc uitgesneden, wat plakwerk hier en daar om het waterdicht te maken.....nu nog enkel een schakelaartje inbouwen en tis helemaal voor de hand.
zoals altijd kijk ik voor een extra lage kostprijs...... nagenoeg nog geen 15 eu voor een velgje uit te rusten...
rijtest is uitstekend, alles blijft mooi op hun plaats.
er zijn al wachtende in de rij om dit ook te hebben......
ik ben me een setje douglas velgen met spearz banden gaan halen.....10 x 10 achter, 10 x 8 vooraan...
bij het steken van mijn achtervelgen had ik weeral een klein gedachtje zitten ....
ik wou ledverlichting aan mijn naven....
na enig denkwerk ben ik tot dit resultaat gekomen....3 witte leds in de spoorverbreders vastgemaakt, kleurplaatje in hard pvc uitgesneden, wat plakwerk hier en daar om het waterdicht te maken.....nu nog enkel een schakelaartje inbouwen en tis helemaal voor de hand.
zoals altijd kijk ik voor een extra lage kostprijs...... nagenoeg nog geen 15 eu voor een velgje uit te rusten...
rijtest is uitstekend, alles blijft mooi op hun plaats.
er zijn al wachtende in de rij om dit ook te hebben......
- yamahakoppel
- Quad GOD
led's in de spoorverbreder hoe zit het met stroom toevoer lange kabel en regelmatig stukken achteruit rijden om de kabel terug rond je as uit te draaien
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
hahaa....daar zit het hem juist......
de stroomvoorziening is 3 x pennlite aaa....
het is een ombouw van een osram wandledje (rond model), heb de drukknop aangezet, het lampje brand dus altijd maar heb een bypass gemaakt zodoende de stroom te verbreken via kabeltje met schakelaartje.....
de duurtijd van de batterijen verstreken moet je enkel je velg afhalen, nieuwe batterijen steken en terug monteren...
als je deze leds constant zou aanlaten zou je wel een paar dagen zoet zijn....
gebruik je een melk-achtig plexiplaatje waarop je een kleurvel van een doorzichtig mapje kleeft, verspreid het licht zich en zie je de lampjes nauwelijks.....
de stroomvoorziening is 3 x pennlite aaa....
het is een ombouw van een osram wandledje (rond model), heb de drukknop aangezet, het lampje brand dus altijd maar heb een bypass gemaakt zodoende de stroom te verbreken via kabeltje met schakelaartje.....
de duurtijd van de batterijen verstreken moet je enkel je velg afhalen, nieuwe batterijen steken en terug monteren...
als je deze leds constant zou aanlaten zou je wel een paar dagen zoet zijn....
gebruik je een melk-achtig plexiplaatje waarop je een kleurvel van een doorzichtig mapje kleeft, verspreid het licht zich en zie je de lampjes nauwelijks.....
Laatst gewijzigd door sixman op di 05 okt, 2010 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadverslaafde
niet mijn ding, maar zeer uniek! topper
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quad Master
ziet er grappig uit, leuk bedacht
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
War haal je het toch ? en uw quad ziet er veel beter uit nu met de nieuwe velgjes en bandjes die andere die je had waren niet echt mijn ding moek zeggen maar nu is het top
staat hem veel beter met die velgen
En een leuk idee met da letje
Grtjz
En een leuk idee met da letje
Grtjz
<<<MAXXER_300>>>
is idd mooier me je nieuwe velgen maar die lichtjes ... sebits is uwen quad erger dan je jeep :Dgdog schreef:War haal je het toch ? en uw quad ziet er veel beter uit nu met de nieuwe velgjes en bandjes die andere die je had waren niet echt mijn ding moek zeggen maar nu is het top
Re: Sixman's Gytr 700se "the dark Monster episode" velgnavenleds
hé sixman
nu nog een andere grab bar
nu nog een andere grab bar
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
shit man, sixman uw ltz was al de max, maar de raptor is het helemaal. i like it
extreem leuk idee dat met die lichtjes in de spoorverbreders
Yamaha YFZ350 Banshee • Stock
-
- Easy Quadrider
heb je niet nog wat meer foto's van hoe dit alles bevestigd en gemonteerd is?
grtz
grtz