Hij staat nu wat meer naar achteren doordat de voorste banden hoger zijn en de achterbanden juist een stukje lager. Nu nog maar even kijken of ik het nog wat netter kan maken, eventueel maar een likje verf.

dat noemt men wheel stripingmaxxer schreef:je kunt de velgen ook zwart spuiten![]()
en een zo een rode strip er op zetten (denk dat het zo noemt)
grtjz

Grmbl, had een heel verhaal getypt met het woord s e t j e er in. Krijg ik een foutmelding en is de hele tekst weg...hardcorechaam schreef:jammer dat de achterkant van de lampen wit is, valt zo op vind ik.
banden staan hem idd veel beter! is verbreden niet iets? vind hem zo smal staan?

ik zou hem voor juist breder maken, die a-armpjes lijken zo klein in prielligJazzy schreef:Grmbl, had een heel verhaal getypt met het woord s e t j e er in. Krijg ik een foutmelding en is de hele tekst weg...hardcorechaam schreef:jammer dat de achterkant van de lampen wit is, valt zo op vind ik.
banden staan hem idd veel beter! is verbreden niet iets? vind hem zo smal staan?
Anyway, ik ben het helemaal met je eens wat lampjes betreft. Ik dacht dat ik een rood en een wit stel gekocht had, maar door een foutje van mijn kant heb ik alleen witte gekregen. De rode zijn nu onderweg dus die komen er nog op, hoop dat de kleur een beetje aansluit bij de body.
Spoorverbreders voor achter heb ik nog wel liggen, kan ze er wel opzetten. Dan ziet hij er inderdaad wat dikker uit, misschien wel een goed idee.
Dat is omdat ze rood zijn denk ik.hardcorechaam schreef:ik zou hem voor juist breder maken, die a-armpjes lijken zo klein in priellig