@ rappertje 0,7l en iedereen die er intresse in heeft
ik kwam een soort van nerfbarretje tegen op ebay (zie link)
http://cgi.ebay.co.uk/Foot-Rests-Ankle- ... 3f0343970a" onclick="window.open(this.href);return false;
hier een voorbeeld voor de mensen die handig zijn en het zelf willen maken
quad voor m'n 3 jarige zoon
-
- Quad Master
Re: quad voor m'n 3 jarige zoon
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
-
- Toeschouwer
das in ieder geval mooi Mike, ik twijfel enkel beetje aan de bevestiging, er is namelijk aan de buitenkanten niet veel maar kan
uiteraard zelf wel beetje aan gewerkt worden, ik ben gisteren namiddag zelf aan t knutselen geraakt en heb er een dik (ca 1CM) plastic plaatje onder gemaakt in t wit, en dan met vele trekbandjes bevestigd, als dit niet deugd ga ik die van ebay zeker proberen... je moet ze gewoon hebben vind ik zelf, mijn zoontje had in t begin altijd de neiging om voeten op de grond te zetten om te remmen en de rest kan je dan al raden
uiteraard zelf wel beetje aan gewerkt worden, ik ben gisteren namiddag zelf aan t knutselen geraakt en heb er een dik (ca 1CM) plastic plaatje onder gemaakt in t wit, en dan met vele trekbandjes bevestigd, als dit niet deugd ga ik die van ebay zeker proberen... je moet ze gewoon hebben vind ik zelf, mijn zoontje had in t begin altijd de neiging om voeten op de grond te zetten om te remmen en de rest kan je dan al raden
-
- Quad Master
mijn zoontje is ook een x er tussen gekome en zat gelijk klem met zijn voet terwel ie nog op zijn quadje zat.rappertje 0,7l schreef: je moet ze gewoon hebben vind ik zelf, mijn zoontje had in t begin altijd de neiging om voeten op de grond te zetten om te remmen en de rest kan je dan al raden
ik haal van de week een stuk traanplaat en gaat ze gewoon kopieren van ebay
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450