Eindelijk ! Can Am Sidebyside is er !
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Re: Eindelijk ! Can Am Sidebyside is er !
Wordt in Frankrijk aangeboden voor 19.199 euro maar weet niet of dat met of zonder homologatie is.
Met alle respect brutus voor wat je doet in CT maar de Commander is toch evolutie verder dan de Rhino. Oa het achtervering systeem heeft Can Am goed afgekeken van de Buggy's en Dakar voertuigen (en Wtec voorarmen ).
Een RZR is geen CT voertuig, daar is ie niet voor gemaakt. De RZR is in de eerste plaats ontwikkeld voor de wedstrijden (waar ie alles won), niet voor baggeren door de modder.
Denk dat Can Am mooi compromis is tussen Rhino en RZR.
Met alle respect brutus voor wat je doet in CT maar de Commander is toch evolutie verder dan de Rhino. Oa het achtervering systeem heeft Can Am goed afgekeken van de Buggy's en Dakar voertuigen (en Wtec voorarmen ).
Een RZR is geen CT voertuig, daar is ie niet voor gemaakt. De RZR is in de eerste plaats ontwikkeld voor de wedstrijden (waar ie alles won), niet voor baggeren door de modder.
Denk dat Can Am mooi compromis is tussen Rhino en RZR.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Re: Eindelijk ! Can Am Sidebyside is er !
Volgens de cam-am website zou de commander 1000 xt wel met homologatie zijn.
A motorcycle is God's gift to mankind
Re: Eindelijk ! Can Am Sidebyside is er !
No Limit W-tec schreef:
Met alle respect brutus voor wat je doet in CT maar de Commander is toch evolutie verder dan de Rhino. Oa het achtervering systeem heeft Can Am goed afgekeken van de Buggy's en Dakar voertuigen (en Wtec voorarmen ).
.
net mijn punt, de commander is geen 4x4 pur sang, het is een compromis tussen 4x4 en baja/dakar/bug
CT is combi van modder, rotsen, steile hellingen en snelheid
de Circuitstage in de CT zijn 13 ronden van 1.5km puur op snelheid, terrein is 50/50 bos en moeras
om dan met mijn grasmaaier als 46e te starten en 40 monsters in te halen (en een 10tal gedubbeld) had ik genoeg aan mijn eenpitterke (zowel de RZR in snelheid achtergelaten als diverse +250pk wagens)
tkan ook aan de chauffeur liggen aangezien ze mij daar Team Flatout noemen
PS ben benieuwd om de commander s in wedstrijd te zien, tspel moetzich nog bewijzen
en hoe ze die op een 15kw plaat gaan krijgen zie ik niet in, tspel zit boven de 500kg
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 150
- Lid geworden op: ma 05 mar, 2007 19:33
- Locatie: ergens dicht bij leuven
Re: Eindelijk ! Can Am Sidebyside is er !
allee ik zal dan een rino en een commander moeten testen deze dat het snelste gaat zal ik dan kopen
een commander 19199 euro is wel hoog prijskaartje .[/quote]
een commander 19199 euro is wel hoog prijskaartje .[/quote]
Re: Eindelijk ! Can Am Sidebyside is er !
[/quote]flokkie1 schreef:allee ik zal dan een rino en een commander moeten testen deze dat het snelste gaat zal ik dan kopen
een commander 19199 euro is wel hoog prijskaartje .
hangt af welke test he
op asfalt of een grasstrook zal een commander / rzr het wel halen
maar in haakse en korte bochten, plooien en rotsafdalingen wil ik mij gerust meten met beide
en 19k is er idd over, ik weet wat t gekost heeft om mijn rhino om te bouwen om te doen wat ik wil doen en dan ga ik met de commander aan 35k zitten indien ik het zelfde wil
aan de CT en derg meedoen kost elke keer handenvol geld aan nieuwe spullen en verbeteringen en na 8 dagen wedstrijd mag je herbeginnen
die commander zal een place-mas-tu-vu-ssv worden vrees ik
-
- Quadrider
- Berichten: 384
- Lid geworden op: ma 06 mar, 2006 03:53
- Locatie: POPERINGE
- Contacteer:
Re: Eindelijk ! Can Am Sidebyside is er !
bRUTUS,
heb je een foto van je machine ?
heb je een foto van je machine ?
http://www.lmmotors.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Official Can-Am Dealer
Team Lm Motors Can -Am Belgium
Official Can-Am Dealer
Team Lm Motors Can -Am Belgium
Re: Eindelijk ! Can Am Sidebyside is er !
mudfox schreef:bRUTUS,
heb je een foto van je machine ?
tspel ligt wat open maar heb nog wel foto's van Bertrix forumweekend, winches zitten er niet op op deze foto's (Goldfish 9.5tds en Warn 2.5rt achter)
waterdichte kast met alle elektra
meer fotokes : http://www.facebook.com/home.php?#!/alb ... 1420505973" onclick="window.open(this.href);return false;
Croatia Trophy dit jaar :
http://www.youtube.com/watch?v=GwEj46_86d0" onclick="window.open(this.href);return false; showstart Glina
http://www.youtube.com/watch?v=CfbUWbLwiJg" onclick="window.open(this.href);return false; circuit stage , 13 ronden v 1.5km, als 46e gestart en als 6e gefinished (10tal wagens kunnen dubbelen)
http://www.youtube.com/watch?v=iLmIHa06isQ" onclick="window.open(this.href);return false; Stage 1
pas op, ik zeg niet dat t gene goeie is, ben wat sceptisch
-
- Quadrider
- Berichten: 384
- Lid geworden op: ma 06 mar, 2006 03:53
- Locatie: POPERINGE
- Contacteer:
Re: Eindelijk ! Can Am Sidebyside is er !
brutus schreef:flokkie1 schreef:allee ik zal dan een rino en een commander moeten testen deze dat het snelste gaat zal ik dan kopen
een commander 19199 euro is wel hoog prijskaartje .
hangt af welke test he
op asfalt of een grasstrook zal een commander / rzr het wel halen
maar in haakse en korte bochten, plooien en rotsafdalingen wil ik mij gerust meten met beide
en 19k is er idd over, ik weet wat t gekost heeft om mijn rhino om te bouwen om te doen wat ik wil doen en dan ga ik met de commander aan 35k zitten indien ik het zelfde wil
aan de CT en derg meedoen kost elke keer handenvol geld aan nieuwe spullen en verbeteringen en na 8 dagen wedstrijd mag je herbeginnen
die commander zal een place-mas-tu-vu-ssv worden vrees ik[/quote]
in de USA is de commander al enorm populair en kent geen concurrentie.
http://www.lmmotors.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Official Can-Am Dealer
Team Lm Motors Can -Am Belgium
Official Can-Am Dealer
Team Lm Motors Can -Am Belgium
Re: Eindelijk ! Can Am Sidebyside is er !
in de USA moet ge geen papieren/homologatie hebben enkel EPA certificaat,
en ja in de USA .... das ook nie moeilijk can am en polaris spelen thuis, de prijs is een pak minder
en zoals eerder gezegd, USA is meer snelheid,endurance,baja-achtige wedstrijden en dan zijn de RZR's en Commanders in voordeel, de rotsen waar ze op "crawlen" gaat ge in Belgie niet vinden, ge moet al richting Spanje/Portugal voor moab-achtige terreinen
het grootste voordeel aan een ssv in vergelijing met een terreinWAGEN is zijn lage gewicht en zijn gewichtsverdeling, de RZR in kroatie had t moeilijk, sleurt serieuze pak kgs meer mee dan de rhino (oa 1 cilinder meer waardoor het grotere blok het centraal gewicht naar achteren plaatst
ook wil ik de vergelijking maken tussen rhino/full sper klassiek en de commander met viscolock op een steile helling van dik 200 a 300m..
soit, ik zie er naar uit om ze in terrein tegen te komen
en ja in de USA .... das ook nie moeilijk can am en polaris spelen thuis, de prijs is een pak minder
en zoals eerder gezegd, USA is meer snelheid,endurance,baja-achtige wedstrijden en dan zijn de RZR's en Commanders in voordeel, de rotsen waar ze op "crawlen" gaat ge in Belgie niet vinden, ge moet al richting Spanje/Portugal voor moab-achtige terreinen
het grootste voordeel aan een ssv in vergelijing met een terreinWAGEN is zijn lage gewicht en zijn gewichtsverdeling, de RZR in kroatie had t moeilijk, sleurt serieuze pak kgs meer mee dan de rhino (oa 1 cilinder meer waardoor het grotere blok het centraal gewicht naar achteren plaatst
ook wil ik de vergelijking maken tussen rhino/full sper klassiek en de commander met viscolock op een steile helling van dik 200 a 300m..
soit, ik zie er naar uit om ze in terrein tegen te komen