nou denk niet dat ie al af is hoormaxxer schreef:
gewwoon AF
grtjzz
Zackie's Yamaha Raptor 660R
-
- Quadverslaafde
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
geweet wa ik bedoel hetjobbie schreef:nou denk niet dat ie al af is hoormaxxer schreef:
gewwoon AF
grtjzz
<<<MAXXER_300>>>
-
- Quad Master
passen die lampen niet??? k@t man.
ik neem ze wel terug zack, krijg je je geld terug
ik neem ze wel terug zack, krijg je je geld terug
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Nee Mike , ik zoek wel een oplossing ze zijn te mooi om terug te geven
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quad Master
ik kan dan de jouwe ook spuiten en leds erin maken.
zeg maar wat je wilt
zeg maar wat je wilt
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
snap je het niet? mike wil ze voor zijn eigen hij heeft spijt van de verkoopZakie schreef:Nee Mike , ik zoek wel een oplossing ze zijn te mooi om terug te geven
grtjz
<<<MAXXER_300>>>
-
- Quadrider
- Contacteer:
nice work,
ivm met lichten die niet passen: is het de stekker die je bedoeld?
een goedkope,waterdichte oplossing zou zijn stekkers eraf,van die gewone schuifklemmen,mannetje en vrouwtje,ps vrouwtje aan + kant gebruiken,en daarover krimpkous....als ze ooit los moeten kunje met een mes de krimpkous dwarssnijden zodat klemmen terug zichtbaar zijn...
ivm met lichten die niet passen: is het de stekker die je bedoeld?
een goedkope,waterdichte oplossing zou zijn stekkers eraf,van die gewone schuifklemmen,mannetje en vrouwtje,ps vrouwtje aan + kant gebruiken,en daarover krimpkous....als ze ooit los moeten kunje met een mes de krimpkous dwarssnijden zodat klemmen terug zichtbaar zijn...
-
- Quad Master
ja ja!!!!..... ik snap het
maar ik wil geen schreven gezichten omdat ik had gezegt dat het zou moeten passen
maar ik wil geen schreven gezichten omdat ik had gezegt dat het zou moeten passen
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
Ik moet gewoon vanuit het onderste stuk naar boven een lange stuk aluminium maken , en van boven kan ik 1 bout zetten inplaats van 2 bouten. Als het goed vast zit dan zit het ook vast.
zo willen we het horen
niet van het past niet
maar als ik dit of als ik dat doe dan past het
lekker bezig man
niet van het past niet
maar als ik dit of als ik dat doe dan past het
lekker bezig man
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
@mobydirk , komt goed man er is altijd een oplossing , of er is de aansteker gelijk in de fik zetten.
@Maxxer, haha thanks maar hij is zeker nog helemaal niet af.
@Tjobbie , dank u ... Alleen hopen dat hij niet echt op jouw quad gaat lijken, met die koppeling blijv je toch unique want dat ga ik 100% niet doen. Een 660 is zonde om hardcore optevoeren anders kan je net zo goed voor een 700 gaan.
@Maxxer, haha thanks maar hij is zeker nog helemaal niet af.
@Tjobbie , dank u ... Alleen hopen dat hij niet echt op jouw quad gaat lijken, met die koppeling blijv je toch unique want dat ga ik 100% niet doen. Een 660 is zonde om hardcore optevoeren anders kan je net zo goed voor een 700 gaan.
-
- Quadverslaafde
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Pro Quadrider
hoi zack waar blijft de foto
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Loop volgende week toch pas hey zackie?
Dan heb je pas mooie pics hahaha.
Dan heb je pas mooie pics hahaha.