niet lekker lopende ltz met leo & jetting
niet lekker lopende ltz met leo & jetting
ik heb in het weekend mijn ltz voorzien van een nieuwe loe uitlaat en hem laten jetten omdat hij niet juist meer stond.
nu vandaag de tijd en het weer om ermee te rijden blijkt er toch wat mis te zijn... ik mankeer top snelheid, de ltz gaat goed naar de 100 maar kruipt dan stilletjes verder tot 110km/u , daar hij voor de uitlaatverandering 125km/u aanduide op de teller....
ook als ik van volgas naar gas dicht en terug naar bv half gas ga dan remt de quad precies ff en daarna volgas.... dus een serieuse stotter bij hernemen van het gas...
voor de rest start hij wel goed .
in neutraal eens pitsen aan de gas dan neemt hij minder goed op dan origineel... soms wel, soms niet...
kan ik dit oplossen door een beetje rijker of armer te zetten of moet ik terug naar de shop?
nu vandaag de tijd en het weer om ermee te rijden blijkt er toch wat mis te zijn... ik mankeer top snelheid, de ltz gaat goed naar de 100 maar kruipt dan stilletjes verder tot 110km/u , daar hij voor de uitlaatverandering 125km/u aanduide op de teller....
ook als ik van volgas naar gas dicht en terug naar bv half gas ga dan remt de quad precies ff en daarna volgas.... dus een serieuse stotter bij hernemen van het gas...
voor de rest start hij wel goed .
in neutraal eens pitsen aan de gas dan neemt hij minder goed op dan origineel... soms wel, soms niet...
kan ik dit oplossen door een beetje rijker of armer te zetten of moet ik terug naar de shop?
Re: niet lekker lopende ltz met leo & jetting
ik vermoed dat je hem iets rijker gaat moeten zetten
Re: niet lekker lopende ltz met leo & jetting
idd als hij tegenhoudt dan staat hij wel te arm denk ik.
Toch eens even laten controleren.
GReetz
Toch eens even laten controleren.
GReetz
Re: niet lekker lopende ltz met leo & jetting
ik heb juist de bougi eruit gehad en deze is lichtbruin. wat volgens mij op een goede verbranding wijst. maar misschien juist wat rijker zetten.
wat is best, minder lucht zetten of meer brandstof? zijn 2 verschillende schroeven denk ik he?
wat is best, minder lucht zetten of meer brandstof? zijn 2 verschillende schroeven denk ik he?
Re: niet lekker lopende ltz met leo & jetting
kijk is hoeveer je luchtschroef open staat
brandstof kan enkel met sproeier geregeld worden vermoed ik
brandstof kan enkel met sproeier geregeld worden vermoed ik
Re: niet lekker lopende ltz met leo & jetting
probleem opgelost,
vandaag terug naar quadshop gereden en de quad terug onder handen laten nemen.
stond blijkbaar te rijk, zit nu een andere sproeier in en de lucht is gewijzigd, gaat als de bliksem nu!!
zeer goede service !!!!!!!!!!!
vandaag terug naar quadshop gereden en de quad terug onder handen laten nemen.
stond blijkbaar te rijk, zit nu een andere sproeier in en de lucht is gewijzigd, gaat als de bliksem nu!!
zeer goede service !!!!!!!!!!!
Re: niet lekker lopende ltz met leo & jetting
even vraag ik heb met mijn ltz al 150 gereden hoe kan da ben gestopt met doorgaan op 150 dus hij ging nog harder mvg sandro
ltz400 le 2007
-
- Quadrider
- Berichten: 439
- Lid geworden op: za 13 feb, 2010 03:56
- Locatie: roesbrugge (tssn veurne en ieper) west-vlaanderen
Re: niet lekker lopende ltz met leo & jetting
150?
best eens je kilometriek juist zetten
best eens je kilometriek juist zetten
kawasaki mojave 50pk
cagiva mito 350
cagiva mito 350
-
- Quadrider
- Berichten: 264
- Lid geworden op: wo 12 aug, 2009 22:16
- Locatie: ieper
Re: niet lekker lopende ltz met leo & jetting
amaai zeg die gaat als een speer .de mijne met ander nokkeassen en dynojet en open lijn en andere verhouding van tandwielen doe dit zelfs nog niet
Re: niet lekker lopende ltz met leo & jetting
ik heb 100 gereden bij mijne en vond het al vies
heb EP demper, dynojet en twin air open filter
heb EP demper, dynojet en twin air open filter
suzuki ltz 400 special edition
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 143
- Lid geworden op: wo 14 apr, 2010 11:41
Re: niet lekker lopende ltz met leo & jetting
ey das geen vraag maar een mededeling :Seven vraag ik heb met mijn ltz al 150 gereden hoe kan da ben gestopt met doorgaan op 150 dus hij ging nog harder mvg sandro
ja man ik heb op me fiets ook 130 gereden, was wel vet zo achterop de aanhanger