maxxer schreef:
spijtig van die lange levertermijn wachten is altijdzo moeilijk
grtjzz
wachten is idd moeilijk vooral als er op de site vermeld is dat het 10 dagen wachten is en nadat je besteld heb mailt om te zeggen dat het een maand zal duren nuja als het niet langer duurt dan een maand is het ok want we zijn nu al 10 dagen ver
knap !
die doma's geven inderdaad een mooi geluid
de mijne hingen wel niet exact even hoog, die extra beugel klopte niet helemaal maar dat was makkelijk op te lossen, geen last van gehad ?
Dreeke schreef:knap !
die doma's geven inderdaad een mooi geluid
de mijne hingen wel niet exact even hoog, die extra beugel klopte niet helemaal maar dat was makkelijk op te lossen, geen last van gehad ?
*jaloers op die A-armen*
neen ie echt geen last van gehad ik moest nog gaten boren dus ik heb ze eerst juist gezet en dan pas gaten geboord
en zou je eens een fotoke kunnen posten van uw quad ziet er ook wel ferm uit ik zou graag eens willen weten welke bumper het is die je hebt ziet er dezelvde uit als yamahekoppel en ik zoek zoiets
gdog schreef:
neen ie echt geen last van gehad ik moest nog gaten boren dus ik heb ze eerst juist gezet en dan pas gaten geboord
en zou je eens een fotoke kunnen posten van uw quad ziet er ook wel ferm uit ik zou graag eens willen weten welke bumper het is die je hebt ziet er dezelvde uit als yamahekoppel en ik zoek zoiets