Verbruikt uw KFX/Z nogal veel?
Yow de manne, ik heb een ander probleem eigelijk. Als ik zo een paar toerkes gerede heb en stop(relijk fel),dan komt er elke keer een straaltje naft uit( ik denk toch dat het naft is)dat buisje wat vanonder aan de quad hangt, ik d8 dat dit naar de carb leidde maar ben niet zeker tis zoon buiske allezinds . Na een tijdje begint het ook wel wat kostelijk te worden , weet iemand wat dit kan zijn? De jetting? hij maakt nog steeds rare toeren ook....
mrci!
mrci!
-
- Quad Expert
- Berichten: 2757
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
- Locatie: Wingene (W-Vl), België
nee das waar, maar als het op het randje van detonatie is door een bepaald defect (of te hoge temp), dan zit je mss iets veiliger met 98Rik350 schreef:is enkel dat beetje meer geld wat het kost want als je bij 95 geen detonatie hebt voegt 98 niks toe van waarde gaat pas tellen als het nodig is dus....
maja dat zijn natuurlijk rampscenario's
Ik rijd ook met 98, voor de gemoedsrust
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Quad Expert
- Berichten: 2757
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
- Locatie: Wingene (W-Vl), België
Ja dat zou de overloop van de carb kunnen zijn, mijn Z en Teunie's KFX hadden dat ook een beetje. Met wat rijd je nu ook alweer?MC_Orie schreef: Yow de manne, ik heb een ander probleem eigelijk. Als ik zo een paar toerkes gerede heb en stop(relijk fel),dan komt er elke keer een straaltje naft uit( ik denk toch dat het naft is)dat buisje wat vanonder aan de quad hangt, ik d8 dat dit naar de carb leidde maar ben niet zeker tis zoon buiske allezinds . Na een tijdje begint het ook wel wat kostelijk te worden , weet iemand wat dit kan zijn? De jetting? hij maakt nog steeds rare toeren ook....
mrci!
White LTZ-450 - powered by MSD -
Als je quad benzine door de overflow verliest wanneer hij schuinstaat ligt het zonder twijfel daaraan.
Is niet moeilijk maar je moet het op gevoel doen, beetje verbuigen en kijken of het opgelost is.
Zoniet dan nog wat buigen enz.
Is dus wat experimenteerwerk maar zeker niet moeilijk en je leert de carb kennen
Ik had het de 3de keer juist
Let ook op dat je niet te ver buigt, want dan zal hij niet meer lekken maar bij langdurig volgas zal de kamer leegraken waardoor hij geen benzine meer krijgt.
Als dat gebeurt moet je het weer wat terugbuigen uiteraard.
Het is wat prullen maar daarna rij je wel economischer.
Een beter milieu, begint bij jezelf
Is niet moeilijk maar je moet het op gevoel doen, beetje verbuigen en kijken of het opgelost is.
Zoniet dan nog wat buigen enz.
Is dus wat experimenteerwerk maar zeker niet moeilijk en je leert de carb kennen
Ik had het de 3de keer juist
Let ook op dat je niet te ver buigt, want dan zal hij niet meer lekken maar bij langdurig volgas zal de kamer leegraken waardoor hij geen benzine meer krijgt.
Als dat gebeurt moet je het weer wat terugbuigen uiteraard.
Het is wat prullen maar daarna rij je wel economischer.
Een beter milieu, begint bij jezelf
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quadrunner
- Berichten: 867
- Lid geworden op: wo 10 mar, 2004 12:01
- Locatie: maaseik
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Berichten: 867
- Lid geworden op: wo 10 mar, 2004 12:01
- Locatie: maaseik
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Berichten: 867
- Lid geworden op: wo 10 mar, 2004 12:01
- Locatie: maaseik
- Contacteer: