Ik ben zot van de GAS GAS 300 WILD!!!!
- 
				cilinderhead
 - Quad Master

Re: Ik ben zot van de GAS GAS 300 WILD!!!!
jaja, gaat goed vooruit haha. nog even alles goed afstellen koppeling enzo en netjes maken en dan gaan we hem s even goed testen  

CilinderHead- 
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team

Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
www.donutracing.nl

Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.donutracing.nl
- 
				Tutske*911
 - Toeschouwer

En tevreden?
Zou ook willen overwegen de gas gas 300 aan te schaffen maar hij lijkt me nogal zwaar en lomp.
Nu was de vraag als dat ook zo is. Heb al op verschillende plaatsen gekeken voor de nieuwprijs en waar ik hem kan bestellen maar tevergeefs.
iemand meer info?

Zou ook willen overwegen de gas gas 300 aan te schaffen maar hij lijkt me nogal zwaar en lomp.
Nu was de vraag als dat ook zo is. Heb al op verschillende plaatsen gekeken voor de nieuwprijs en waar ik hem kan bestellen maar tevergeefs.
iemand meer info?
I DON 'T DISCRIMINATE, I HATE ALL PEOPLE

- 
				cilinderhead
 - Quad Master

beviel goed.... zondag een vastloper gehad door de verkeerde benzine ( 95 ipv 98 ) en te weinig olie ( 1 op 40 ipv 1 op 20) en door lekke uitlaat  
  hij heeft een hap uit de cilinder genomen en hierna wel gewoon blijven lopen, vandaag het blok open gehaald om alles na te kijken omdat het toch een competitie quad is, en toen kwam ik der dus achter.  moet nieuwe cilinder op en nieuwe zuiger en pakkingen en uitlaat flens en dan is die weer goed  

wat betreft hoe zwaar die is valt reuze mee. hij weegt 165 kilo en dat is volgens mij het droog gewicht. blok is erg vel want er zit standaard een Boyese powe valve op en volgens mij een FMF uitlaat volledige lijn. 50,6 pk standaard bij ongeveer 7000 toeren...
Nieuwprijs zal je niet meer vinden, de gasgas 300 wordt sinds 2007 Niet meer gemaakt, wel de 450 met precies het zelfde frame en vering enzo alleen schijnt dit blok niet alles te zijn.
Nieuwprijs was toen die tijd 8500 dollar in america, prijs in nederland zou ik niet weten

wat betreft hoe zwaar die is valt reuze mee. hij weegt 165 kilo en dat is volgens mij het droog gewicht. blok is erg vel want er zit standaard een Boyese powe valve op en volgens mij een FMF uitlaat volledige lijn. 50,6 pk standaard bij ongeveer 7000 toeren...
Nieuwprijs zal je niet meer vinden, de gasgas 300 wordt sinds 2007 Niet meer gemaakt, wel de 450 met precies het zelfde frame en vering enzo alleen schijnt dit blok niet alles te zijn.
Nieuwprijs was toen die tijd 8500 dollar in america, prijs in nederland zou ik niet weten
CilinderHead- 
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team

Sponsored by :
www.donutracing.nl

Honda TRX450R
Donut ATV Racing team