Project Blaster
Vandaag eindelijk toegekomen aan het helemaal strippen.
Nu kan het frame weg voor de poedercoating. Heb besloten om ook meteen voor een Durablue 2+2 te gaan nu alles open is. Die komt volgende week samen met de A-armen.
Heb alvast m'n rear fender en m'n tank er op gezet om te zien hoe het er uit gaan zien
De front fender is helaas nog steeds niet binnen
Nu kan het frame weg voor de poedercoating. Heb besloten om ook meteen voor een Durablue 2+2 te gaan nu alles open is. Die komt volgende week samen met de A-armen.
Heb alvast m'n rear fender en m'n tank er op gezet om te zien hoe het er uit gaan zien
De front fender is helaas nog steeds niet binnen
Vandaag eindelijk m'n frame opgehaald en weer begonnen met bouwen. Ik wil er Armadillo +2 A-armen opzetten, maar ik kwam tot een lastige conclusie. Omdat ik dikkere veren heb schuren de veren langs m'n A-armen, is hier op de foto te zien:
De enige oplossing die ik kan bedenken is de busjes waar de montage bout door gaat, aan de ene kant korter te maken en de andere kant langer. Maar ik weet niet of dit nadelige gevolgen heeft met de krachten, omdat de kracht op een kant van het montage punt groter wordt dan aan de andere kant. Iemand een idee?
De enige oplossing die ik kan bedenken is de busjes waar de montage bout door gaat, aan de ene kant korter te maken en de andere kant langer. Maar ik weet niet of dit nadelige gevolgen heeft met de krachten, omdat de kracht op een kant van het montage punt groter wordt dan aan de andere kant. Iemand een idee?
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
prijs?
wa kost nieuwe plastic ?
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
mag normaal geen probleem zijn als je dat doet, wel boven en beneden doen.Ralph schreef:Vandaag eindelijk m'n frame opgehaald en weer begonnen met bouwen. Ik wil er Armadillo +2 A-armen opzetten, maar ik kwam tot een lastige conclusie. Omdat ik dikkere veren heb schuren de veren langs m'n A-armen, is hier op de foto te zien:
kantje 1 a2mm afslijpen en andere kant een rondsel tussen.
greedz