Manual voor Bombardier Outlander
Manual voor Bombardier Outlander
Quaders,
Ik heb 14 dagen geleden een 2dehands Outlander 400 aangekocht. Pracht van een utility machine met zeer doordachte ATV techniek.
Als techneut wil ik mijn quad zelf onderhouden en bij eventuele herstellingen deze zelf uitvoeren.
Ik ben nu opzoek naar een complete handleiding (taal ondergeschikt). Het internet heeft mij nog geen oplossing geboden. Haynes (workshop manuals) heeft veel manuals voor verschillende ATV maar niet voor Bombardier.
Heeft misschien iemand een handleiding (CD of boek tegen vergoeding uiteraard) of zijn er links gekend op het net?
Iemand raad????? Je mag mij steeds mailen dillen.jef@pandora.be
Ik heb 14 dagen geleden een 2dehands Outlander 400 aangekocht. Pracht van een utility machine met zeer doordachte ATV techniek.
Als techneut wil ik mijn quad zelf onderhouden en bij eventuele herstellingen deze zelf uitvoeren.
Ik ben nu opzoek naar een complete handleiding (taal ondergeschikt). Het internet heeft mij nog geen oplossing geboden. Haynes (workshop manuals) heeft veel manuals voor verschillende ATV maar niet voor Bombardier.
Heeft misschien iemand een handleiding (CD of boek tegen vergoeding uiteraard) of zijn er links gekend op het net?
Iemand raad????? Je mag mij steeds mailen dillen.jef@pandora.be
Wel werkplaats handboeken !
Ik kan je uit ervaring melden dat uitgebreide werkplaats handboeken van de meeste Bombardier modellen gewoon verkrijgbaar zijn !
Re: Wel werkplaats handboeken !
Zet er dan ook ff bij waar hij dat kan krijgen, prijs, of mischien een internet sitew.theuws schreef:Ik kan je uit ervaring melden dat uitgebreide werkplaats handboeken van de meeste Bombardier modellen gewoon verkrijgbaar zijn !
----->kawasaki klf 300 B<-----
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
werplaatshandboek
Hallo, inderdaad slim om even te vermelden dat het werkplaatsjandboek bij de bombardier dealer te verkrijgen is. Voor de duidelijkheid een werkplaats handboek is even iets anders dan de "operaters guide"welke hier in dit forum vermeld staat. Mocht je bij je lokale dealer niet terecht kunnen voor het boek laat me dan een berichtje achter.
-
- Quadrider
Re: werplaatshandboek
Ik zoek er ene voor nen 800w.theuws schreef:Hallo, inderdaad slim om even te vermelden dat het werkplaatsjandboek bij de bombardier dealer te verkrijgen is. Voor de duidelijkheid een werkplaats handboek is even iets anders dan de "operaters guide"welke hier in dit forum vermeld staat. Mocht je bij je lokale dealer niet terecht kunnen voor het boek laat me dan een berichtje achter.
http://forum.extreme4x4.be - join us !
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
Bombardier dsx 650
is er soms ook eentje voor een Bombardier DSX 650 Alvast bedankt.