Wel de quads op de herfstrit die het kieken hebben uitgehangen hebben de mensen nog harder laten roepen om een bord.
Een week later gingen de burgemeesters bij elkaar zitten om te zien hoe ze het in Brussel ook kunnen doen.
Door zo'n zaken te doen, laat je zien dat je met je quad niet enkel in het bos thuis hoort zoals Janssens doet geloven.
Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!
Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
we zijn bijna 1 jaar verder en wat is het resultaat nu ?
raad van state ?
quad MAG ?
zoals ik eerder postte....
veel gescheer en gene wol
raad van state ?
quad MAG ?
zoals ik eerder postte....
veel gescheer en gene wol
MAG is er nog steeds mee bezig. De zaak is nog steeds lopende bij de raad van state. Daar kan MAG niets aan doen, zo gaat dat nu eenmaal in België.
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
- cyberdrone
- Quadracer
Ik vrees dat het idd niets gaat uithalen bij de raad van state, en zo een betoging zal ook geen bal uithalen ...maarja, ieder doet waar men zin in heeft zou ik zeggen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
WTF supermotards die op hun achterwielen de zot uithangen en racekiekens die voor de lichten staan pattineren daar word helemaal niet over gesproken zeker maar quads met een beetje mudd aan hun banden (waartoe de rit zich dit jaar uitnodigde; door de mooie veldwegen en weersomstandigheden ) daar word weeral over gezeverd laat ze een specifiek rijbewijs afleggen en geef gewoon zware boetes voor overtredingen ;daar zijn ze hier in belgie toch goed in?! goed voor de staatskas! en die verbodsborden kosten alleen maar geld aan de staat ik dacht da ze slimmer waren
hierbij
de rit was trouwens nietwaar mischien?
hierbij
de rit was trouwens nietwaar mischien?
niemand heeft het hier over de herfstrit
Het ging gewoon over de stand van zaken
Het ging gewoon over de stand van zaken
low and fast