access streak 50 lc
-
- Toeschouwer
access streak 50 lc
ey,
ik heb een vraag.
ik heb een access streak 50 long chassis en ik wou wete welke uitlaat het beste erop past en waarmee je rond de 70 km/h gaat. (mag ook 80)
verder heb ik ongeveer een budget van 500 euro om op te voeren, wat zal ik er dus allemaal kopen,, het liefst hou ik er een 50cc onder.
ik heb een vraag.
ik heb een access streak 50 long chassis en ik wou wete welke uitlaat het beste erop past en waarmee je rond de 70 km/h gaat. (mag ook 80)
verder heb ik ongeveer een budget van 500 euro om op te voeren, wat zal ik er dus allemaal kopen,, het liefst hou ik er een 50cc onder.
-
- Pro Quadrider
Re: access streak 50 lc
heb je de zuiger van zo'n ding wel eens er af gehad ?? het naald lager is net zo klein als van een puch maxi
ik zou dat maar in je achterhoofd houden als je gaat opvoeren ik heb nog wel een goedlopend 100cc blok met achteruit
ben je in een keer klaar grtz
ik zou dat maar in je achterhoofd houden als je gaat opvoeren ik heb nog wel een goedlopend 100cc blok met achteruit
ben je in een keer klaar grtz
-
- Toeschouwer
oke thnaks,, maar weet je nog een uitlaat die er goed onder past want mensen zeggen dat een tecnigas quadder niet helemaal op een access streak 50 long chassis past,,
technigas RS70cc kopen en oplassen ( wel stuk van je kap weg zagen. ) Maar was zeer suc6 vol bij mij
-
- Toeschouwer
hoe hard loopt die van jou nu en heb je alleen die uitlaat veranderd ?
Quadder past (na een kleine aanpassing) wel op de streak, hem hem zelf ook.
Geeft een berg koppel en top wordt +/-10/15 km/u hoger.
Maar net als Bonzaiking zegt; met de originele krukas (pen 10) en de standaard cilinder moet je niet te veel verwachten..
Een goede optie is, race krukas, 70cc cilinder, quadder en een andere variateur. 16mm carb voldoet ook en koppeling is niets mis mee.
Ben je voor +/- 350/400 euro klaar als je het zelf doet.
Geeft een berg koppel en top wordt +/-10/15 km/u hoger.
Maar net als Bonzaiking zegt; met de originele krukas (pen 10) en de standaard cilinder moet je niet te veel verwachten..
Een goede optie is, race krukas, 70cc cilinder, quadder en een andere variateur. 16mm carb voldoet ook en koppeling is niets mis mee.
Ben je voor +/- 350/400 euro klaar als je het zelf doet.
-
- Toeschouwer
ty voor je reactie,,,
maakt het ook nog uit of je een achteruit erop hebt ????
en wat is een beter met of zonderachteruit ??
maakt het ook nog uit of je een achteruit erop hebt ????
en wat is een beter met of zonderachteruit ??
De achteruit versnelling zorgt er voor dat de quadder niet direct past, je kan hem wel verwijderen maar dan moet je de quad duwen als je achteruit wilt. Dat is niet handig.
Je kan een klein stukje van het voorste deel van de uitlaatpijp afslijpen waardoor de uitlaat iets meer naar voren komt en dan niet meer tegen de achteruit aan zit..
Sommige streaks hebben geen achteruit of is er al afgehaald..
Je kan een klein stukje van het voorste deel van de uitlaatpijp afslijpen waardoor de uitlaat iets meer naar voren komt en dan niet meer tegen de achteruit aan zit..
Sommige streaks hebben geen achteruit of is er al afgehaald..