maxxer schreef:nu heb ik het ook gevonden...
wel laat maarja
grtjzz
Staat ook duidelijk dat als je niks invult dit automatisch aangepast wordt... Maar goed! Maakt het forum weer een stukje persoonlijker ipv van leden zonder avatar.
blackbullet schreef:het is nu gelukt,of ja gedeeltelijk. de foto is ingevuld ma op m'n schermafbeelding zelf staat er nu rood kruisje.. jopie..!!
Je hebt een andere url gebruikt zie ik. Gebruik deze even http://i1117.photobucket.com/albums/k58" onclick="window.open(this.href);return false; ... 40x100.jpg Dan gaat het echt goedkomen.
hey jullie hebben er 0 - 0 staan dan werkt het nooit die 0 en 0 weg halen , zoo doet die het wel automatich , het vak moet echt leeg zijn , want er staat ook dat je niet kleiner dan zooveel pixels mag
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
sjmallie94 schreef:hey jullie hebben er 0 - 0 staan dan werkt het nooit die 0 en 0 weg halen , zoo doet die het wel automatich , het vak moet echt leeg zijn , want er staat ook dat je niet kleiner dan zooveel pixels mag
Ik probeer hier tevens ook om een avatar te plaatsen, foto is verkleind tot de gevraagde maat, URL is geupload en de maten zijn nog eens ingevuld zoals jullie hierboven vermelden, wat nu