Quad
Quad
Hallo,
Ik zou graag willen weten wat voor een quad je nodig hebt als:
- Je net nieuw in de quad business.
- De quad zowel op de weg als op ruigterrein moet kunnen rijden.
- Het budget rond de 2.400 euro zit (misschien niet het hoogste bedrag, maar ik moet me nog oriënteren dus eerst beter een goedkopere quad dan gelijk een extra dure en dat ik er dan helemaal niks aan vindt).
- De quad moet lange afstanden kunnen rijden.
- En de quad moet op de autosnelweg kunnen rijden.
- Eventueel graag ook nog plaats voor een bijrijder en bagage.
Met vriendelijke groet,
Bram V. Uit Nederland.
PS. Ik zou graag ook weten wat de verzekeringskosten zijn.
Ik zou graag willen weten wat voor een quad je nodig hebt als:
- Je net nieuw in de quad business.
- De quad zowel op de weg als op ruigterrein moet kunnen rijden.
- Het budget rond de 2.400 euro zit (misschien niet het hoogste bedrag, maar ik moet me nog oriënteren dus eerst beter een goedkopere quad dan gelijk een extra dure en dat ik er dan helemaal niks aan vindt).
- De quad moet lange afstanden kunnen rijden.
- En de quad moet op de autosnelweg kunnen rijden.
- Eventueel graag ook nog plaats voor een bijrijder en bagage.
Met vriendelijke groet,
Bram V. Uit Nederland.
PS. Ik zou graag ook weten wat de verzekeringskosten zijn.
Laatst gewijzigd door Bram V op ma 01 nov, 2010 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Opzoek naar een goede quad voor op de weg en op ruig terrein.
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: Quad
ik neem aan dat je van nederland bent aangezien je op autosnelweg wilt rijden
lange afstanden met 2 personen
dan ga je toch een paar 1000€ mogen bij tellen denk ik
persoonlijk zou ik niet onder de 350cc gaan raptor 350 of ltz 400 zijn dan mooie quads
lange afstanden met 2 personen
dan ga je toch een paar 1000€ mogen bij tellen denk ik
persoonlijk zou ik niet onder de 350cc gaan raptor 350 of ltz 400 zijn dan mooie quads
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Ga dus al maar snel uit van 4000 +-
Yamaha Raptor 700
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
idd dat wat je graag wilt hebben , ga je op een ltz uit komen , en omdat die in nederland erg duurt zijn , word dat geen pretje , je kunt ze wel importeren uit belgie dan ben je goedkoper uit soms
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Ik zou eens naar een TGB 250 of 325 cc kijken. Houdt niet over in echt zwaar terrein, maar komt heel ver als je een beetje rijden kunt en op de juiste banden natuurlijk. Is zeer geschikt voor lange afstanden. Verbruik is gunstig en er gaat weinig aan kapot. Max snelheid is 85-90 km per uur. Net aan voor op de snelweg. Alhoewel je met een quad niet veel op de snelweg te zoeken hebt vind ik. Andere quads zijn duurder, of het is Chineze rommel. Deze TGB's kosten nieuw 4000 euro en zijn gebruikt wel te vinden voor ca 2500 euro.
Verzekering (WA) is ca 80 euro per jaar.
Verzekering (WA) is ca 80 euro per jaar.
-
- Easy Quadrider
Verzekering 80 euro, ben je niet in de war met je wegenbelasting??
Waarom kijk je niet naar een barossa, ander pijpje - filtertje - sproeiertje + tandwielen dan haal je 110/120 dus kan je op de snelweg.
En wat versta je onder ruig terrein? Ga je tot je nek in de drek of springen a 3 meter hoog en verder als 5 meter, of gewoon een beetje weiland/bos/crossbaan?
Waarom kijk je niet naar een barossa, ander pijpje - filtertje - sproeiertje + tandwielen dan haal je 110/120 dus kan je op de snelweg.
En wat versta je onder ruig terrein? Ga je tot je nek in de drek of springen a 3 meter hoog en verder als 5 meter, of gewoon een beetje weiland/bos/crossbaan?
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Die verzekering loopt al een paar jaar. Het is een TGB 250cc met autokenteken. De vorie quad was veel sneller (Masai 450cc), maar die zat ook op dat tarief.
De verzekering is geregeld via Varieass assurantiën, maar het is volgens mij gewoon een Unigarant motorfietsverzekering. Let wel! het is alleen een WA verzekering, dus geen diefstal en eigen schade.
De verzekering is geregeld via Varieass assurantiën, maar het is volgens mij gewoon een Unigarant motorfietsverzekering. Let wel! het is alleen een WA verzekering, dus geen diefstal en eigen schade.
Ik zou mijn quad graag willen gebruiken op 'een beetje weiland/bos/crossbaan.'pointblanque schreef:Verzekering 80 euro, ben je niet in de war met je wegenbelasting??
Opzoek naar een goede quad voor op de weg en op ruig terrein.
Om met twee personen te rijden is een utility veel beter, een utility is sowieso comfortabeler.
Maar om lekker te crossen is een sportquad wel beter, rijdt sportiever.
Met jouw budget kun je geen quad vinden waar je lekker mee op de snelweg kunt, een klein stukje is dan al erg gevaarlijk. Het kan uiteraard wel.
Dus kijk eens naar TGB, kymco en overige b-merken. Dit zijn nog best goede quads!
Maar om lekker te crossen is een sportquad wel beter, rijdt sportiever.
Met jouw budget kun je geen quad vinden waar je lekker mee op de snelweg kunt, een klein stukje is dan al erg gevaarlijk. Het kan uiteraard wel.
Dus kijk eens naar TGB, kymco en overige b-merken. Dit zijn nog best goede quads!
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700