YFM 350R??
Ja ik ga de mensen op de grote baan naar Bree toch straal voorbij en die rijden daar echt geen 108......
120 moet lukken. In vergelijk met een autoteller dan he, ik heb het hier niet over gps-verified blabla snelheid
120 moet lukken. In vergelijk met een autoteller dan he, ik heb het hier niet over gps-verified blabla snelheid
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
ik betwijfel het echt hoor want als ik op express baan rij waar ge 90 mag dan steek ik die meestal voorbij maar nie voor te zeggen van ZOEF ben er voorbij maar gewoon. Indien ik 120 zou rijden zou ik die voorbij vliegen dan en de de meesten die op die expressbaan rijden zijn franse en die houden zich aan de 90km/h (veel te veel controle op die plaats)Hanzie schreef:108 is erg weinig... dat reed m'n blaster zelfs!
ben er zeker van dat de Z 120-125 gaat, ask teunie
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
is toch hard zulle manne,ik heb baanbandjes,vooraan tandje 15 steken en achteraan nen 35 (is echt wel op snelheid gericht hé) en haal zo ongeveer in goede doen 120/kmu.Nu kan het wel zijn mede door de tandwielen zo fel te veranderen tov.standaard dat ik niet meer echt aan mijn toerental kom,maar 120 is echt wel snel hoor en is eens goed voor hem eens open te zetten voor ne kilometer maar daar houd het bij mij dan ook mee op.
Enjoy your ride...
ik herinner me nog heel goed dat wanneer ik die testbank gedaan had dat tijdens te test ik een snelheid op de pc zag verschijnen van ietskes boven de 100km/h mijne maat loopt even snel gelijk mij en hij heeft geen mods (nu wel )
voordien heb ik ook warrior gehad (2maand) en die liep ook maar een goeie 100km/h die had ook geen mods.
En ik weet dat ik de km teller op de kfx getest heb met wagen naast mij en dit scheelde dan 3km/h dat ik te snel was en dit op 70km/h.
voordien heb ik ook warrior gehad (2maand) en die liep ook maar een goeie 100km/h die had ook geen mods.
En ik weet dat ik de km teller op de kfx getest heb met wagen naast mij en dit scheelde dan 3km/h dat ik te snel was en dit op 70km/h.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
wat info voor de yfm350r rijders:
luchtfilter en oliefilter voor dit model van K&N zijn dezelfde als de warrior.
cdi van hertogs willy is vast geprogrameerd 250 euro , kan ook met instelbare curve voor 350 euro maar vereist nog een interface voor de pc ter waarde van 150 euro , dit is dan met 2 curves en scakelaar on board.
deze cdi zou tot 3.5pk en 800 rpm meer geven.
luchtfilter en oliefilter voor dit model van K&N zijn dezelfde als de warrior.
cdi van hertogs willy is vast geprogrameerd 250 euro , kan ook met instelbare curve voor 350 euro maar vereist nog een interface voor de pc ter waarde van 150 euro , dit is dan met 2 curves en scakelaar on board.
deze cdi zou tot 3.5pk en 800 rpm meer geven.