734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3495
- Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
- Locatie: ridderkerk
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter.[eindelijk,zuiger] p89/90]
wat is het toch een kleine wereld he
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter.[eindelijk,zuiger] p89/90]
snap je nu waarom ininsest heel normaal vind
gelukkig dat ik zo dicht bij volendam woon anders zou ik er nog problemen mee kunnen krijgen
gelukkig dat ik zo dicht bij volendam woon anders zou ik er nog problemen mee kunnen krijgen
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter.[eindelijk,zuiger] p89/90]
eerste 20km , volop optrekken of rustig aan rijden ? en de volgende 500km toch ook of???
Ik vind gewoon dat ik hem gelijk mag open trekken......... Moet namelijk dalijk ook inrijden, me broertje zei mischien je l** in de uitlaat steken maar die soort van inrijden doe ik niet aan.
Ik vind gewoon dat ik hem gelijk mag open trekken......... Moet namelijk dalijk ook inrijden, me broertje zei mischien je l** in de uitlaat steken maar die soort van inrijden doe ik niet aan.
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter.[eindelijk,zuiger] p89/90]
Zakie schreef:eerste 20km , volop optrekken of rustig aan rijden ? en de volgende 500km toch ook of???
Ik vind gewoon dat ik hem gelijk mag open trekken......... Moet namelijk dalijk ook inrijden, me broertje zei mischien je l** in de uitlaat steken maar die soort van inrijden doe ik niet aan.
hihi, uit mikes topic gelezen zeker?
ik heb een engels stukje gelezen over het inrijden van een 4taktmotor.
ik weet niet hoe goed je in engels bent maar dit komt voor mij zeer overtuigend over.
http://mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
in het kort vertaald met nieuw materiaal moet je simpel gezegdt na het GOED opwarmen van het blok de eerste 20km flink het gas erop(niet continu natuurlijk) om te zorgen dat de zuigerveren goed op de cilinder inslijten en zo voor volledige afsluiting
zorgen.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter.[eindelijk,zuiger] p89/90]
tjobbie schreef:Zakie schreef:eerste 20km , volop optrekken of rustig aan rijden ? en de volgende 500km toch ook of???
Ik vind gewoon dat ik hem gelijk mag open trekken......... Moet namelijk dalijk ook inrijden, me broertje zei mischien je l** in de uitlaat steken maar die soort van inrijden doe ik niet aan.
hihi, uit mikes topic gelezen zeker?
ik heb een engels stukje gelezen over het inrijden van een 4taktmotor.
ik weet niet hoe goed je in engels bent maar dit komt voor mij zeer overtuigend over.
http://mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
in het kort vertaald met nieuw materiaal moet je simpel gezegdt na het GOED opwarmen van het blok de eerste 20km flink het gas erop(niet continu natuurlijk) om te zorgen dat de zuigerveren goed op de cilinder inslijten en zo voor volledige afsluiting
zorgen.
dus in preciepe gelijk snelweg pakken.... daar kan je open trekken.
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter.[eindelijk,zuiger] p89/90]
nou dat zou ik niet doen.
dan drijf je hem continu in toeren.
je kunt denk ik het beste flink op het pedaal trappen en daarna door de motor af laten remmen.
dit verschillende malen en steeds een beetje opbouwend in toeren.
dan drijf je hem continu in toeren.
je kunt denk ik het beste flink op het pedaal trappen en daarna door de motor af laten remmen.
dit verschillende malen en steeds een beetje opbouwend in toeren.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3495
- Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
- Locatie: ridderkerk
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter.[eindelijk,zuiger] p89/90]
snelweg is het slechtste wat er is voor je blok daar kom je meestal niet als je aan het inrijden bent
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter.[eindelijk,zuiger] p89/90]
idd.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quad Master
- Berichten: 1832
- Lid geworden op: wo 16 sep, 2009 23:23
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter.[eindelijk,zuiger] p89/90]
met inrijden is het het besten om volgas tot bijna max snelheid dan gas weer los en weer opnieuw
in elk geval niet contunu volgas
in elk geval niet contunu volgas
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter.[eindelijk,zuiger] p89/90]
als ik mij niet vergis
is het alerbelangrijkste dat je de motor eerst heel goed warm laat draaien
en wat je daar na doet maakt niet zo heel veel uit
als je hem maar niet overbelast
maar dat denk ik ik ben geen pro in het inrijden
is mij met de brommer ook nooit echt gelukt hahaha
is het alerbelangrijkste dat je de motor eerst heel goed warm laat draaien
en wat je daar na doet maakt niet zo heel veel uit
als je hem maar niet overbelast
maar dat denk ik ik ben geen pro in het inrijden
is mij met de brommer ook nooit echt gelukt hahaha
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter.[eindelijk,zuiger] p89/90]
ik ken iemand die vroeger proffessioneel met honda camino race's deed en nu die moters bijwerkt voor particulieren hij liet ze wat warm draaien en ging dan vol op het gas voor korte periode's zeg ik hem moet je niet rustig opbouwen zegt hij als hij kapot gaat dan was het toch geen goeie als hij race's deed had hij geen tijd om die in te rijden dus paar proef ronde's en dan voluit maar ja bij race's heb je toch steeds veel bochten en moest hij zijn gas toch lossen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter.[eindelijk,zuiger] p89/90]
Dan weet ik al een perfecte route om interijden, vanuit Schiedam naar barendrecht is ongeveer 15km lang , met 8 rotondes ofzo , dus telkens volgas naar de rotonde rijden en dan gas loslaten.yamahakoppel schreef:ik ken iemand die vroeger proffessioneel met honda camino race's deed en nu die moters bijwerkt voor particulieren hij liet ze wat warm draaien en ging dan vol op het gas voor korte periode's zeg ik hem moet je niet rustig opbouwen zegt hij als hij kapot gaat dan was het toch geen goeie als hij race's deed had hij geen tijd om die in te rijden dus paar proef ronde's en dan voluit maar ja bij race's heb je toch steeds veel bochten en moest hij zijn gas toch lossen
Maar dan heb ik nog een probleem , omdat ik een andere nokkas erin zet dan zal de eerste meters op de rollebank zijn om afte-stellen, dan is het inrijden toch gelijk al gefck** up snappie? of zit dat al anders?
Tjobbie gij heeft fuel injection dats makelijk om aftestellen of dat hoef niet eens toch? daar heb je zoon mini computertje bij.
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter.[eindelijk,zuiger] p89/90]
op een rollenbank kun je hem perfect inrijden hoor.
ik quote
moet ik hem maar meteen inrijden, dan maar tijdelijk met basis mappen, ik maar me alleen een beetje druk om de smering.
hoop dat ie standaard niet te schraal staat.
ik quote
en de mijne moet zeer zeker wel afgesteld worden maar aangezien ik eerst wil weten of ie uberhuapt wel looptOn a Dyno:
Warm the engine up
completely !!
Then, using 4th gear:
Do Three 1/2 Throttle dyno runs from
40% - 60% of your engine's max rpm
Let it Cool Down For About 15 Minutes
Do Three 3/4 Throttle dyno runs from
40% - 80% of your engine's max rpm
Let it Cool Down For About 15 Minutes
Do Three Full Throttle dyno runs from
30% - 100% of your engine's max rpm
Let it Cool Down For About 15 Minutes
Go For It !!
moet ik hem maar meteen inrijden, dan maar tijdelijk met basis mappen, ik maar me alleen een beetje druk om de smering.
hoop dat ie standaard niet te schraal staat.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter.[eindelijk,zuiger] p89/90]
smeering? je weet dat het 4t is en geen 2t
hij zal hooguit te arm lopen
maar als je hem niet zwaar belast dan is dat ook geen probleem
en 4t kan echt wel wat hebben
als ik kijk hoe arm de mijne staat
en wat ik er mee doe
dat komt allemaal wel goed
want waarom zou hij het niet doen
hij zal hooguit te arm lopen
maar als je hem niet zwaar belast dan is dat ook geen probleem
en 4t kan echt wel wat hebben
als ik kijk hoe arm de mijne staat
en wat ik er mee doe
dat komt allemaal wel goed
want waarom zou hij het niet doen
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter.[eindelijk,zuiger] p89/90]
dat bedoel ik ook, als ie erg schraal staat tijdens het inlopen en je geeft m flink op z,n ballen daar wordt ie niet vrolijk van denk ik, ach ja, there,s only 1 way to find out mate!
ik heb gelukkig basis mappen uit america gekregen van een soortgelijke setup dus zou al een beetje in de richting moeten zijn.
ik heb gelukkig basis mappen uit america gekregen van een soortgelijke setup dus zou al een beetje in de richting moeten zijn.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves