Sneeuwfoto's
Sneeuwfoto's
Het is weer zo ver de eerste sneeuw is al gevallen
De ideale sfeer om foto's te maken
dus post jullie foto's al maar
ik ben misschien wat vroeg maar kan niet wachten tot er sneeuw ligt
deze week is het eindelijk zo ver
ik post de mijne zo snel mogelijk
De ideale sfeer om foto's te maken
dus post jullie foto's al maar
ik ben misschien wat vroeg maar kan niet wachten tot er sneeuw ligt
deze week is het eindelijk zo ver
ik post de mijne zo snel mogelijk
Laatst gewijzigd door Gielen_24 op za 09 feb, 2013 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
suzuki ltz 400 special edition
Re: Sneeuwfoto's 2010-2011
Zoveel sneeuw gevallen en niemand is gaan rijden erin?
ik juist maar heb nog geen foto's of filmkes kunnen maken
man dat is toch fijn dat driften
man dat is toch fijn dat driften
ik heb wel wat foto's ma geen duidelijke zal is kijken als ik ze straks post
<<<MAXXER_300>>>
Hier mijn eerste sneeuwritje van afgelopen zondag. Heb mijn eerste koprol ook gemaakt... ) Iets te vroeg en teveel op het gas en belande omgedraaid in de berm waarna ik omrolde. Aldoende leert men zeg maar..
http://www.everytrail.com/view_trip.php ... ced6e4cc49" onclick="window.open(this.href);return false;
Gr,
Ronald
http://www.everytrail.com/view_trip.php ... ced6e4cc49" onclick="window.open(this.href);return false;
Gr,
Ronald
weer een mooie rit ronald
Hadden wij dat maar hier in nederland zoon ruimte om te rijden....
: Jaloers! :
Hadden wij dat maar hier in nederland zoon ruimte om te rijden....
: Jaloers! :
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Hey aan de gasten hier,
Heb er eindelijk mijn eerste deftige rit opzitten en dit al direct in de sneeuw. Heb eigenlijk nog nooit met een Quad gereden.
Samen met mijn vrouw op den buiten de boerebaantjes afgedaan wat resulteerde toffe rit en een vuile quad. (Als perfectionist moet alles proper zijn, he bij mij !! ) Na een grondige kuisbeurt ziet hij er weer nieuw uit.
Heb me echt goed gehad tijdens de rit, power in overschot en de poep laten uitbreken in een handomdraai in de sneeuw.
Hier een paar foto's van mijn vrouw. Heb ook nog een paar filmpjes maar daar ga ik nog eens moeten over experimenteren om da hier der op te krijgen.
Heb er eindelijk mijn eerste deftige rit opzitten en dit al direct in de sneeuw. Heb eigenlijk nog nooit met een Quad gereden.
Samen met mijn vrouw op den buiten de boerebaantjes afgedaan wat resulteerde toffe rit en een vuile quad. (Als perfectionist moet alles proper zijn, he bij mij !! ) Na een grondige kuisbeurt ziet hij er weer nieuw uit.
Heb me echt goed gehad tijdens de rit, power in overschot en de poep laten uitbreken in een handomdraai in de sneeuw.
Hier een paar foto's van mijn vrouw. Heb ook nog een paar filmpjes maar daar ga ik nog eens moeten over experimenteren om da hier der op te krijgen.
Op mijn foto's en filmpjes kunnen jullie nog wachten
Door men slecht rapport heeft men ma de sleutels van de quad in beslag genomen
-
- Quadrider
haha da valt tegeGielen_24 schreef:Op mijn foto's en filmpjes kunnen jullie nog wachten
Yamaha YFZ480Build in progress
Komt mij zo bekend voor van vroeger... Kon ik op de fiets naar school ipv van de brommer. Zeg maar tegen je moeder dat het niet helpt en je er alleen maar meer van gaat spijbelen..Gielen_24 schreef:Op mijn foto's en filmpjes kunnen jullie nog wachten
Inmiddels ligt er hier genoeg zo'n 30 - 40cm. Ik zal even kijken of ik morgen ga rijden. Was hier de afgelopen dagen tussen de -5 en -15c!!!