Sneeuwfoto's
Re: Sneeuwfoto's 2010-2011
haha nee kben vorige week overkop gegaan ( ) en mn grabbar en achterlicht waren al stuk dus geen probleem alleen t paaltje sta wa krommaxxer schreef:geen schade van het paaltje?? @laurens
Yamaha YFZ480Build in progress
Ik weet niet waarom maar vind et altijd wel vet leegstaande panden enz. Tot je gewoon ergens komt en alles is verlaten.RonaldTD schreef:Er ligt hier eigenlijk al teveel sneeuw.... Net lekker door het bos cruisen, maar heb constant het gevoel dat hij vast wil lopen. De achterbrug sleept al door de sneeuw.
@ Ronald, je hebt toevallig geen bed and breakfast daar he
Je zou mooie tochten kunnen organiseren daar
Zij het alleen de LTZ rijders die met de sneeuw buiten zij geweest ?
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
-
- Quadrider
en KFX,EN
hier een foto toen het net begon met sneeuwen :
(al een tijdje gelden)
(al een tijdje gelden)
<<<MAXXER_300>>>
Mijne komt dus echt niet buiten met de pekel he.Daniello schreef:Zij het alleen de LTZ rijders die met de sneeuw buiten zij geweest ?
Kan ik alles goed gaan poetsen Vooral men verchroomde spacers
Neh dat zie ik niet zitten nog in de kou te poetsen
Eerst een laag WD40 over de mogelijk oxiderende delen en dan gaaaaaannnnn had alleen geen fotocamera bij....
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
Mijn broertje komt van het weekend. Op dit moment sneeuwt het weer dus we gaan even leuke foto's / filmpjes maken.
Nee sorry. Maar je kan altijd deze kant opkomen. Een pension is zo gevonden en ik ga graag met je mee om te .quad-racerrr schreef:Ik weet niet waarom maar vind et altijd wel vet leegstaande panden enz. Tot je gewoon ergens komt en alles is verlaten.RonaldTD schreef:Er ligt hier eigenlijk al teveel sneeuw.... Net lekker door het bos cruisen, maar heb constant het gevoel dat hij vast wil lopen. De achterbrug sleept al door de sneeuw.
-
- Quad Master
RonaldTD schreef:Nee sorry. Maar je kan altijd deze kant opkomen. Een pension is zo gevonden en ik ga graag met je mee om te .quad-racerrr schreef:Ik weet niet waarom maar vind et altijd wel vet leegstaande panden enz. Tot je gewoon ergens komt en alles is verlaten.RonaldTD schreef:Er ligt hier eigenlijk al teveel sneeuw.... Net lekker door het bos cruisen, maar heb constant het gevoel dat hij vast wil lopen. De achterbrug sleept al door de sneeuw.
Het is daar echt mooi om te rijden!
CilinderHead-
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
www.donutracing.nl
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
www.donutracing.nl
Lijkt me zeker niet verkeerd.RonaldTD schreef:Nee sorry. Maar je kan altijd deze kant opkomen. Een pension is zo gevonden en ik ga graag met je mee om te .quad-racerrr schreef:Ik weet niet waarom maar vind et altijd wel vet leegstaande panden enz. Tot je gewoon ergens komt en alles is verlaten.RonaldTD schreef:Er ligt hier eigenlijk al teveel sneeuw.... Net lekker door het bos cruisen, maar heb constant het gevoel dat hij vast wil lopen. De achterbrug sleept al door de sneeuw.
Alleen jammer genoeg zal zoiets nu nog niet lukken.
Wellicht dat er hier meerdere zijn die een weekendje jou kant op willen.
Is eens wat anders dan op drukke wegen te rijden
Ik zit hier altijd op een hoop dingen te , maar inderdaad ben ik hier qua quadrijden wel gezegend. In een straal van 10km alles wat ik mijn eigen kan wensen. Behalve bergen.. daarvoor moet ik iets verder op stap.
RonaldTD schreef:Ik zit hier altijd op een hoop dingen te , maar jaaa je kunt nie alles hebbe he??? als je maar goe kunt quad rijde
zonder geluk komde nerges
tgb target dakar nr. 7
tgb target dakar nr. 7