lonestar/laeger's protrax trx450r (2X quad van de maand)
-
- Quadrunner
Re: lonestar/laeger's protrax trx450r
Al een beetje verder geraakt.
De armen staan erop. Ik begrijp niet dat het nog niemand gezien had want het zijn andere. Deze zijn +3 en die er eerst op stonden waren +2 Ik ga dus met een andere offset rijden. Nu met 4+1 en ervoor was het met 3+2. Dus de velgen komen meer over de armen te staan
De veringen hebben ook een revisie gekregen bij VHL. Er was een voorste veer waar de stang was geraakt door een steen. Dus een nieuwe stang en de andere ook keerringen, olie en gas vervangen
De t-pins hebben ook nieuwe lagers gekregen onder en bovenaan. Zijn wel aan de dure kant. Ik moet wel zeggen dat laeger's de beste service heeft van alle andere Amerikaanse merken waar ik al gekocht heb. Zeker op gebied van versturen
De armen staan erop. Ik begrijp niet dat het nog niemand gezien had want het zijn andere. Deze zijn +3 en die er eerst op stonden waren +2 Ik ga dus met een andere offset rijden. Nu met 4+1 en ervoor was het met 3+2. Dus de velgen komen meer over de armen te staan
De veringen hebben ook een revisie gekregen bij VHL. Er was een voorste veer waar de stang was geraakt door een steen. Dus een nieuwe stang en de andere ook keerringen, olie en gas vervangen
De t-pins hebben ook nieuwe lagers gekregen onder en bovenaan. Zijn wel aan de dure kant. Ik moet wel zeggen dat laeger's de beste service heeft van alle andere Amerikaanse merken waar ik al gekocht heb. Zeker op gebied van versturen
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
-
- Quad Master
dat ding ziet er wel gelikt uit
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Hij ziet er zo wel netjes uit.
Laatst gewijzigd door marc 505 op ma 18 jun, 2012 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
't zal een heel machien zijn als hij af is.
Welke achteras gaat ge steken ?
Welke achteras gaat ge steken ?
zit er een blanke lak laag over het coten heen ?
want wij gaan frame ook coten.
want wij gaan frame ook coten.
-
- Quadrunner
Achteras gaat een rpm wordenJohnBeton schreef: Welke achteras gaat ge steken ?
Nee, het is een enkele laag hoogglans zwart.marc 505 schreef:zit er een blanke lak laag over het coten heen ?
Ik heb dat al wel eens laten doen bij mijn vorige quad maar dan past niet meer in mekaar
trx480r
oke bedankt
passen dan bijvoorbeeld de a armen er niet meer tussen?
en het sub frame?
passen dan bijvoorbeeld de a armen er niet meer tussen?
en het sub frame?
Laatst gewijzigd door marc 505 op ma 18 jun, 2012 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrunner
Dat ook en de vernis laag ging helemaal barstenmarc 505 schreef:oke bedankt
passen dan bijvoorbeeld de a armen er niet meer tussen ofzo?
en het sub frame?
trx480r
oke dan weet ik het ook niet precies
Laatst gewijzigd door marc 505 op do 16 dec, 2010 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
neen, is normaal niet van slechte kwaliteit, als je meerdere lagen zet wordt het hele werkstuk dikker.
Aan je armen is het dikker, de bevestiging op je frame is dikker, dan komt daar veel meer spanning op en kan die barsten bij het monteren.
Aan je armen is het dikker, de bevestiging op je frame is dikker, dan komt daar veel meer spanning op en kan die barsten bij het monteren.
oke
maar bij het zijspan hadden ze er geen last van hoor
maar bij het zijspan hadden ze er geen last van hoor
-
- Quadrunner
Stickerset is besteld. Het is weer van e-sticky.
Eerst wilde ik ze van dfr bestellen maar die moesten al betaald worden voor dat ze iets deden en ze antwoorden maar om de 4-5 dagen. De service van e-sticky is perfect. Ik heb er 4x iets aan laten veranderen zonder dat ze daar moeilijk over doen.
En dit is het resultaat
Eerst wilde ik ze van dfr bestellen maar die moesten al betaald worden voor dat ze iets deden en ze antwoorden maar om de 4-5 dagen. De service van e-sticky is perfect. Ik heb er 4x iets aan laten veranderen zonder dat ze daar moeilijk over doen.
En dit is het resultaat
trx480r