deze houd ik goed in de gaten, goed bezig kerel

ik heb volgende week vrijdag pas weer tijd dus t is weer een weekje vertraagd . ondertussen ga ik natuurlijk wel verder aan het frame en alles wat daarbij hoort
  ik heb volgende week vrijdag pas weer tijd dus t is weer een weekje vertraagd . ondertussen ga ik natuurlijk wel verder aan het frame en alles wat daarbij hoort   
   , als deze te duur uitvalt gaat de oude er voorlopig nog in en dan vervang ik die volgend jaar meteen, had er geen last van onder het rijden dus dat kan wel.
 , als deze te duur uitvalt gaat de oude er voorlopig nog in en dan vervang ik die volgend jaar meteen, had er geen last van onder het rijden dus dat kan wel. 

kroon olie is op zich geen slechte oliecilinderhead schreef:schoner gaan werken ?vond dat ik al aardig me best deed

Verder indd alles rustig doen, vandaar dat die ook thuis ligt heb ik wat meer tijd en lekker warm in de schuur
Wat bedoel je met de cilinder afwerken ?
Ik zit nog steeds met de olie... ik heb nu mijn oog op de Two Stroke Super van KROON, dit lijkt mij wel een redelijke olie voor een zeer redelijke prijs. heeft iemand ervaring met deze olie?
het betreft deze : http://www.kroon-oil.com/nl/producten/c ... oke-super/" onclick="window.open(this.href);return false;