ThumbsaVer
-
- Easy Quadrider
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
-
- Quadrider
Natuurlijk duimgas,hoort bij `n quad,en rijd het fijnst voor het gevoel op het gas.
Het ging ook over `n thumbsaver (met `n V ),die er morgen ook afgaat.
Idd duimpje trainen dus.
en prettige vakantie voor ieder die nog moet.(fris op het evenement )
Jan
Het ging ook over `n thumbsaver (met `n V ),die er morgen ook afgaat.
Idd duimpje trainen dus.
en prettige vakantie voor ieder die nog moet.(fris op het evenement )
Jan
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
draaigas
ik heb op mijn banshee ook een draai gas zitten omdat ik veel op de crossbaan rijdt en het bevalt me zeer goed beter als de duimgas vooral in de bochten heb nu geen last meer van kramp in mijn hand wel in mijn onderarmen van het crossen weet iemand of ik er dan voldoende aan heb meet een stuursdemper of is een ander stuur ook noodzaak
Ik heb een jaar met duimgas gereden. Na een koprol op de cross is deze er af gebroken en hebben we voor een draaigas gekozen.
Ik moet zeggen dat ik veel langer op een hoog tempo kan rijden met de draaigas. Wat ik dus zal kunne gebruike int nieuw seizoen van de BQR. Wanneer ik vorig jaar de derde manche altijd pijn de duim kreeg kan ik nu veel langer en waarschijnlijk ook nog sneller rijden... Mij maakt het niet veel uit welke gas je hebt als je geen cross rijdt, maar voor de BQR en dergelijken heb ik toch liever de draaigas.
Ik moet zeggen dat ik veel langer op een hoog tempo kan rijden met de draaigas. Wat ik dus zal kunne gebruike int nieuw seizoen van de BQR. Wanneer ik vorig jaar de derde manche altijd pijn de duim kreeg kan ik nu veel langer en waarschijnlijk ook nog sneller rijden... Mij maakt het niet veel uit welke gas je hebt als je geen cross rijdt, maar voor de BQR en dergelijken heb ik toch liever de draaigas.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer: