tjobbie schreef:hihi, ik wil eerst je kappen zien hihi.
over een paar weekjes zou ie ready moeten zijn, maar doe het op m,n dooie gemak.
het moet nu in 1 keer goed zijn, en al het elec. werk neem nogal wat tijd met zich mee.
wat jullie van de kappen hebben gezien zijn nog de enige foto's die ik heb gekregen van de airbrusher
weet je al of je motor goed loopt?
als je klaar bent ken je dan niet deze kant op komen om het bij de mijne ook netjes te maken, je onder tussen een expert in aan het worden
don't ride, just fly yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
tjobbie schreef:tering! hij neemt er dan ook wel z,n tijd voor zeg?!
ach ja, als het klaar is heb je tenminste ook wat he
en geen expert hoor, gewoon een fanatieke hobbyist.
ik had al gezegd tegen de spuiter dat ie tot eind april heeft want hij moet klaar zijn voor de w-lies tourrit.
maarja perfectie kost nou 1 maal tijd
ik zou wel blij zijn als ie helemaal klaar is
het is een beetje een bodemloze put
want als je het eene doet moet het andere ook weer en zo blijf je bezig.
don't ride, just fly yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
tjobbie schreef:precies ja, de lader is eigenlijk gewoon een ctek lader met een yamahalogotje erop geplakt, maar het is wel nodig in de winter om je accu op peil te houden.
ben op dit moment bezig alle verbindingen van alarm systeem tot tacho/knipperlichten opnieuw erin te trekken en de verbindingen fatsoenlijk en professioneel te maken doormiddel van solderen/krimpkous ipv. overal blunderbussen te gebruiken.
gelijktijdig de powercomm.3 en de DynaFS onstekings module inbouwen.
moet zeggen dat het nog aanzienlijk wat werk is allemaal om het netjes te doen.
tjobbie schreef:precies ja, de lader is eigenlijk gewoon een ctek lader met een yamahalogotje erop geplakt, maar het is wel nodig in de winter om je accu op peil te houden.
ben op dit moment bezig alle verbindingen van alarm systeem tot tacho/knipperlichten opnieuw erin te trekken en de verbindingen fatsoenlijk en professioneel te maken doormiddel van solderen/krimpkous ipv. overal blunderbussen te gebruiken.
gelijktijdig de powercomm.3 en de DynaFS onstekings module inbouwen.
moet zeggen dat het nog aanzienlijk wat werk is allemaal om het netjes te doen.
vind ik leuk!
Kan ik niet gelukkig doet iemand het voor mij
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
jazeker, over een paar weekies wil ik m toch wel groot en deels klaar hebben maar heb nog een paar kleine ideetjes uit te werken
die van jullie ligt momenteel verder uit elkaar als die van mij hoor
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves