Iemand enig idee of remklauwen van de voorzijde van een Raptor 700 op een LTZ te monteren zijn?
Zijn deze ook van Nissin, of niet?
Passen Raptor 700 remklauwen op een LTZ
Passen Raptor 700 remklauwen op een LTZ
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
Re: Passen Raptor 700 remklauwen op een LTZ
ik heb geen idee
heb je daar wat aan?
heb je daar wat aan?
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
- yamahakoppel
- Quad GOD
ken je niemand met een yamaha en dan kijken en meten en in twijfel geval even langs quad winkel die hebben misschiens een remklauw liggen die je even kunt passen
maar waarom zou je een yamaha klauw op een suzuki willen ik denk dat je voor meer remkracht bij een ander merk klauwen moet zoeken
maar waarom zou je een yamaha klauw op een suzuki willen ik denk dat je voor meer remkracht bij een ander merk klauwen moet zoeken
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
als een ltz het zelfde idee klauwen als een 660 of warrior heb
dan is het we een verbetering
dan is het we een verbetering
warrior gsxr 1000
Ik wil de remmerij een beetje aanpakken.
Ik heb vandeweek even op een 700 gereden en die klauwen happen véél beter als de remmerij wat er op (mijn) een LTZ zitten.
Het kan evt. nog aan de remblokjes liggen, misschien wat hard...maargoed, als Raptor 700 klauwen zouden passen, vind ik dit wel een leuke mod om door te voeren
Ik heb vandeweek even op een 700 gereden en die klauwen happen véél beter als de remmerij wat er op (mijn) een LTZ zitten.
Het kan evt. nog aan de remblokjes liggen, misschien wat hard...maargoed, als Raptor 700 klauwen zouden passen, vind ik dit wel een leuke mod om door te voeren
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
- FLIPmode
- Quadracer
- Contacteer:
Mss voorste hubs samen met de remmen kopen
(moet je mss wel andere velgen zorgen ook)
(moet je mss wel andere velgen zorgen ook)
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!