...Hij had toen al een berg TLC nodig om weer fatsoenlijk voor de dag te komen.
Na een paar trainingen erachter gekomen dat het toch beter is om hem volledig opnieuw op te bouwen.
Daar ben ik dus nu mee begonnen.
Eerst moet het hele ding uit elkaar: (onder het doek mijn R700)

Ben maar bij de basis begonnen,een gusset kit maken volgens de Lonestar specificatie:

zo ziet dat hoopje ijzer er dus uit als het afgelast is:

En heb ook maar meteen alle "losse stukken"doorgelast, dit ook volgens de LSR specs:

Volgende week naar de poedercoater voor een laagje zwart.
...volgende ding op de lijst: nieuwe lagers/bussen/dichtingen voor de Houser Slicast A-armen.
l8r
No worries

Maar al die Amerikanen zijn er helemaal gek van...die zeggen allemaal dat je frame na verloop van tijd gaat vervormen of scheuren. Er was al een beetje verstevigd aan het frame toen ik hem kocht ook. Op een bekend "stress"plek onder het zadel. Maar ben nu toch met volledige rebuild bezig en dan maar meteen helemaal goed toch?
  Maar al die Amerikanen zijn er helemaal gek van...die zeggen allemaal dat je frame na verloop van tijd gaat vervormen of scheuren. Er was al een beetje verstevigd aan het frame toen ik hem kocht ook. Op een bekend "stress"plek onder het zadel. Maar ben nu toch met volledige rebuild bezig en dan maar meteen helemaal goed toch?

) dan de asfaltbaan,daarom heb ik liever een nieuwe crosser dan een zgan asfaltcruiser
 ) dan de asfaltbaan,daarom heb ik liever een nieuwe crosser dan een zgan asfaltcruiser