heb daarnet mijn beste duits eens bovengehaald, en het verslag gelezen over de goes 625i max.
Komt er eigenlijk niet slecht uit. Voor het zwaardere off-road werk misschien niet de eerste keuze, maar voor gemengd gebruik, baan en offroad, blijkbaar niet zo slecht.
Enkel dat de trekhaak 'slechts' 150kg mag trekken, lijkt me niet zo veel, of vergis ik me?
Iemand enige ervaring met deze quad? Prijs/kwaliteit een goede koop?
Grtz
goes 625i max
Re: goes 625i max
Goes 625i max is volledig hetzelfde als een CF moto X6 naar mijn weten.
Prijs-kwaliteit zeer goed volgens mij!!
Prijs-kwaliteit zeer goed volgens mij!!
Re: goes 625i max
Klopt, de goes is identiek aan de X6 van CFmoto. De X6 is wel 500 euro goedkoper. Trekhaak is volkomen normaal op de yamaha grizzly 450 is dat ook zo. Wees gerust ge moogt er wat meer aan hangen.
Ik weet niet hoe het zit met de service van Goes en met levering van eventuele onderdelen, ik weet wel dat CFmoto heel goed is kwa service en onderdelen en ook weinig problemen maakt betreffende onderdelen in garantie. CFmoto prijs-kwaliteit top.
Zwaar off-road werk is voor CFmoto geen probleem ze gaan perfect mee met de can-am's, grizzly's enz.
Ik weet niet hoe het zit met de service van Goes en met levering van eventuele onderdelen, ik weet wel dat CFmoto heel goed is kwa service en onderdelen en ook weinig problemen maakt betreffende onderdelen in garantie. CFmoto prijs-kwaliteit top.
Zwaar off-road werk is voor CFmoto geen probleem ze gaan perfect mee met de can-am's, grizzly's enz.