Ik heb een tijdje geleden bij een quad die voorbij reed letstrips in de koplamp gezien. dat vind ik wel erg mooi en wil dit nu zelf ook in mijn lampen zetten maar .......... Ik krijg het glazen kapje niet van de lamp los ........
Er zitten drie klips maar als ik die wat omhoog hou dan gaat hij er nog niet af.
En is er iemand die een goed adres weet voor de ledstrips wel 12v natuurlijk.
Laatst gewijzigd door edwinvdhout op ma 14 feb, 2011 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
ik weet niet hoe andere hun ledstrips hebben gemonteerd maar ik heb mijn op mijn raptor 700 juist onder de lamp geplakt ( tussen het glas en de zwarte plastieke kap ) je neemt de zwarte plastieke kap af kleeft de ledstrip er op en klikt de kap dan terug op de lamp
mijn leds schijnen in de lamp en weer kaatsen in de spiegel waardoor de hele lamp eigenlijk verlicht is
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Hey dat is inderdaad een goed idee en het ziet er ook goed uit bij jou waar heb je de ledstrips gehaald>
yamahakoppel schreef:ik weet niet hoe andere hun ledstrips hebben gemonteerd maar ik heb mijn op mijn raptor 700 juist onder de lamp geplakt ( tussen het glas en de zwarte plastieke kap ) je neemt de zwarte plastieke kap af kleeft de ledstrip er op en klikt de kap dan terug op de lamp
mijn leds schijnen in de lamp en weer kaatsen in de spiegel waardoor de hele lamp eigenlijk verlicht is
Ik heb ondertussen ook ledstrips maar ze gaan ongeveer 5 min mee en dan gaan er somige leds al kapot ik heb ze bij buyledstrip gekocht en ben nu al aan mijn vierde setje bezig welke heb jij en blijven ze bij jou wel goed
edwinvdhout schreef:Hey dat is inderdaad een goed idee en het ziet er ook goed uit bij jou waar heb je de ledstrips gehaald>
yamahakoppel schreef:ik weet niet hoe andere hun ledstrips hebben gemonteerd maar ik heb mijn op mijn raptor 700 juist onder de lamp geplakt ( tussen het glas en de zwarte plastieke kap ) je neemt de zwarte plastieke kap af kleeft de ledstrip er op en klikt de kap dan terug op de lamp
Ik zit er nu toch wel aan te denken hahahahaha ze vertelde me bij buyledstrip dat het komt omdat de strips niet meer dan 12 v aakunnen dus als ze 12,4 v krijgen gaan ze kapot dat vind ik raar als je weet dat iedere accu meer als 12v geeft soms zelfs 13 v[ voor die 25 euro heb ik er dan twee en zijn die leds spatwaterdichtquote="mike04011977"]hoi edwin
wat ik al eerder zei
voor 25 euro heb je een goeie set leds + 6maanden garantie
Ik heb gewoon bij buyledstrip de flexibele ledstrips gekocht en na 10 min ging er een kapot ik kreeg toen een nieuwe opgestuurd en dit was weer de verkeerde kleur. nu is de andere kant ook al weer stuk ik kan er niet meer van zeggen dat het gewoon rommel is
djwireless schreef:
mike04011977 schreef:je hebt dan 2 ledstrips van 20cm met aan bijde draad erop
en je krijgt er een gratis aansluit advies bij
wat voor leds zitten er op (ja weet smd maar het soort)
[quote="edwinvdhout"]Ik heb ondertussen ook ledstrips maar ze gaan ongeveer 5 min mee en dan gaan er somige leds al kapot ik heb ze bij buyledstrip gekocht en ben nu al aan mijn vierde setje bezig welke heb jij en blijven ze bij jou wel goed?
ik heb ze ook van mike
en die werken al een jaar super
veel plezier er van
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!