Om te beginnen alvast ne vrolijke kerst toegewenst. De kerstman is jammer genoeg niet meer langs gekome, dus moest ik zelf voor een cadeautje zorge: Yamaha Raptor 700 SE
Aangezien dit mijn eerste quad is, zit ik tog nog met een aantal vragen. Op mn quad ligge baan banden, zoals je kan zien op de fotos, waardoor ik op het moment niet meer kan doen dan rondjes draaie
Ik heb de originele cross bande er ook bij gekrege ma die zijn echter aan vervanging toe.. (zijn bijna slicks..
Waar kan ik deze het beste laten vervangen? (omgeving Limburg BE, of zuid limburg NL, ben zelf van Peer) Zodat ik op het veld mn quad wat kan leren kennen! En eventueel beetje spelen.. (eerst leren dan spele eh)
Zoals ik al zei dit is mijn eerste quad.. Dus ik zou mij toch wel wille voorzien van de nodige bescherming. Botten heb ik al.. Nu de rest nog. Wat raden jullie aan als beschermings kledij? (Helm, handschoenen, en?) Waar kan ik daar het beste voor gaan, rekening houdend met prijs/kwaliteit. (ik betaal liever wat meer voor kwaliteit ipv prul te kopen...)
En ik zou ook nog graag een "bar" vanachter monteren (moest de quad omhoog gaan.. dat die op die "bar" terecht komt en niet mn kappen en/of pot beschadigd..) (Ken et juiste woord ni
Als er hier iemand is die mij een beetje wegwijs kan maken, dan hoor ik het graag!
Alvast bedankt!
Mvg,
Schuer