Gielen_24 Suzuki LTZ 400
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: bram's z400 "update p17"
ik weet niet hoe uw benzine kraan eruit ziet bij een ltz maar bij mijn warrior moet ik soms ook even twijfelen is het nu het lange stuk wat de positie aangeeft of het korte
wat ik dan meestal doe draai de kraan dan op "close" er is maar 1 stuk wat in deze positie kan staan ik dacht het lange stuk bij mijne ( is weer veel te lang geleden )
wat ik dan meestal doe draai de kraan dan op "close" er is maar 1 stuk wat in deze positie kan staan ik dacht het lange stuk bij mijne ( is weer veel te lang geleden )
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
-
- Easy Quadrider
bij de ltz heb je geen off dus altijd aan
je hebt naar achteren toe de prime zitten naar boven de reserve en naar onder de gewone
prime is altijd open ook zonder vacuum
je hebt naar achteren toe de prime zitten naar boven de reserve en naar onder de gewone
prime is altijd open ook zonder vacuum
van cr250 naar can-am ds250 naar ltz400
maar normaal als je hem op fuel zet en je bak is bijna leeg valt hij uit en dan zet je hem op reserve en dan kan je verder rijden maar ik had hem op fuel staan en men bak was kurk droog
suzuki ltz 400 special edition
vandaag gaan rijden bij kris en zati was echt de moeite
kheb nog nooit zoveel km gemaakt als vandaag 87
maar spijtig genoeg is het veertje of draad je waar bij men stop licht werk over
dus dan maar weer paar kleine mods
kheb nog nooit zoveel km gemaakt als vandaag 87
maar spijtig genoeg is het veertje of draad je waar bij men stop licht werk over
dus dan maar weer paar kleine mods
- yamahakoppel
- Quad GOD
was wel tof ja spijtig dat ik niet vooruit geraakte op die besneeuwde veldbaantjes
je hebt zelf gezien als er wat sneeuw op de baan lag ging ik gewoon dwars volgens zati heb ik ergens nog zitten sneeuw ruimen de opgehoopte sneeuw in het midden van de baan was opeens maar 5cm dik meer toen ik passeerde spijtig voor zati dat hij natuurlijk al die sneeuw in zijn gezicht kreeg
je hebt zelf gezien als er wat sneeuw op de baan lag ging ik gewoon dwars volgens zati heb ik ergens nog zitten sneeuw ruimen de opgehoopte sneeuw in het midden van de baan was opeens maar 5cm dik meer toen ik passeerde spijtig voor zati dat hij natuurlijk al die sneeuw in zijn gezicht kreeg
Groetjes Kris
was inderdaat fijn allleen mocht het wa warmer zijn
maja dat moeten we er bij nemen
maja dat moeten we er bij nemen
der straks men demper naar EP gebracht en mag hem straks terug gaan halen
maar kheb een vraagje als hij af gesteld staat zonder db killer er in en je plaatst er een db killer in staat hij dan te rijk afgesteld
en weet iemand wat er tussen het rempedaaltje en dat contactje moet zitten want die ben ik kwijt gespeelt maar goed dat kris het zei anders zat ik hier maar rond te tuffen zonder rem licht
maar kheb een vraagje als hij af gesteld staat zonder db killer er in en je plaatst er een db killer in staat hij dan te rijk afgesteld
en weet iemand wat er tussen het rempedaaltje en dat contactje moet zitten want die ben ik kwijt gespeelt maar goed dat kris het zei anders zat ik hier maar rond te tuffen zonder rem licht
-
- Quadverslaafde
met of zonder demper zou in theorie weinig uit moeten maken al het een goeie demper is. oftewel kun je gewoon je instellingen behouden.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
dit zijn de velgen die ik graag zou willen onder men quad
want bijna iedereen heeft die douglas redlabels er onders stekned
en kwil toch eens iets anders en toen kwam ik deze tegen op ebay
want bijna iedereen heeft die douglas redlabels er onders stekned
en kwil toch eens iets anders en toen kwam ik deze tegen op ebay
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
wil niet veel zeuren maar dit zijn redlabels met een ring er in gemaakt het is wat anders dat zeker en ook mooi , maar niet dat ik zeg whow dat is het
Laatst gewijzigd door sjmallie94 op za 08 jan, 2011 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
kheb juist effe na gevraagt
ik kan ze krijgen met een mat zwart hart en dan de rode ring aan de buiten kant
wat zijn ze vriendelijk bij http://www.quad777.de direct reactie's
ik kan ze krijgen met een mat zwart hart en dan de rode ring aan de buiten kant
wat zijn ze vriendelijk bij http://www.quad777.de direct reactie's
nu kan ik nog niet kiezen
nadat ik de quad van Boncari gezien heb met van voor 5x10 velgen met daar 195/50*10 banden op
nu nog effe op de prijs van jumper2110 wachten en kijken welke hij achter heeft steken
zou graag 10x10 velgen van achter willen hebben
wat is jullie mening hier over?
mvg Gielen_24
nadat ik de quad van Boncari gezien heb met van voor 5x10 velgen met daar 195/50*10 banden op
nu nog effe op de prijs van jumper2110 wachten en kijken welke hij achter heeft steken
zou graag 10x10 velgen van achter willen hebben
wat is jullie mening hier over?
mvg Gielen_24