thx,als je met een elektrisch idee zit....je weet me wonenZwalmcrosser_YFZ schreef:het ziet er echt vet uit doe zo verder
Darksaint's raptor 660R
-
- Quadrider
- Contacteer:
Re: Darksaint's raptor 660R
-
- Quadrider
- Contacteer:
vandaag quad van stal gehaald,1st wat gepolijst( amateur) gewoon staalwol en pasta en dan nog x met pasta en keukenpapier .
de binnenkant van mijn velgen wat opgeblonken,mijn assen wat opgeblonken en gewassen.
Toen ben ik een test driftje gaan maken 1ns terug besefte ik dat ik wat onderdelen miste
mijn hoorn is losgetrild en verdwenen,Smartphone houder had ik vergeten vastteklikken en is ook verdwenen
pfff,kweet weer wa gedaan dezer dagen
de binnenkant van mijn velgen wat opgeblonken,mijn assen wat opgeblonken en gewassen.
Toen ben ik een test driftje gaan maken 1ns terug besefte ik dat ik wat onderdelen miste
mijn hoorn is losgetrild en verdwenen,Smartphone houder had ik vergeten vastteklikken en is ook verdwenen
pfff,kweet weer wa gedaan dezer dagen
-
- Quadrider
- Contacteer:
en voor de 1ste x heb ik mijn 2 speeltjes samen op de foto:)
-
- Quadverslaafde
nice bandit, maar geef mij de quad maar
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrider
- Contacteer:
aha,heb opgemerkt dat mijn bandit 2 hoorns heeft....
-
- Quadverslaafde
hihi, 1 probleem opgelostdarksaint schreef:aha,heb opgemerkt dat mijn bandit 2 hoorns heeft....
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Eentje voor speed en eentje voor fun. De perfectie
-
- Quadrider
- Contacteer:
klopt!Lazii schreef:Eentje voor speed en eentje voor fun. De perfectie
nu nog een crossover.....supermotard....
netjes man ook leuk gedaan die panti over je achterlicht
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
-
- Quadrider
- Contacteer:
idd,doe ik bij al mijn voertuigen,gemakelijk te verwijderen....mobydirk schreef:netjes man ook leuk gedaan die panti over je achterlicht
-
- Quadverslaafde
das een goeie
-
- Quadrider
- Contacteer:
panti power!!!!
kga wel x langs bij quadfun voor een nieuwe hoorn,net geen 10€ en dan nog in het chroom
kga wel x langs bij quadfun voor een nieuwe hoorn,net geen 10€ en dan nog in het chroom
-
- Quadrider
- Contacteer:
hallo,
Had al een tijdje last van inhouden...heb dan maar 1st luchtfilter gereinigd. maar geen resultaat
dan maar nieuwe bougie gestoken en nog geen resultaat.
ook x draden gecontroleerd en stekkers....
vandaag dan maar vlug de carburator gedemonteerd. zal ik maandag op het werk x onderhanden nemen.
(ik denk dat hij teweinig brandstof binnen krijgt daarom zal ik de carbu reinigen en controleren... )
greets,
Had al een tijdje last van inhouden...heb dan maar 1st luchtfilter gereinigd. maar geen resultaat
dan maar nieuwe bougie gestoken en nog geen resultaat.
ook x draden gecontroleerd en stekkers....
vandaag dan maar vlug de carburator gedemonteerd. zal ik maandag op het werk x onderhanden nemen.
(ik denk dat hij teweinig brandstof binnen krijgt daarom zal ik de carbu reinigen en controleren... )
greets,