mafkezen!
ben zeker wel tevreden over het airbrush werk.
is mooier geworden als ik in eerste instantie gedacht had.
vooral de flakes met de gouden rand vind ik master, maar jullie hebben nog niet alles gezien
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Belgian Pro schreef: geschift
Wou je er nu een turbo kit oplegge of niet?
Want dan moet je vanalles gaan doen om hem erop te krijgen, je uitlaat wordt dan ook vervangen door die van hen enzo...
juist het aanpassen is een uitdaging, maar als ik ooit zo,n kit koop wil ik niet hun uitlaat maar de mijne erop hebben dus zal er zoizo al het 1 en het ander veranderd moeten worden.
maar zulke plannen heb ik voorlopig nog niet hoor.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
@klaas136: ik heb het niet meer gemeten hoe breed ie voor is, wel minder breed als eerst omdat ik er de spoorverbreders tussenuitgehaald heb omdat ie achter ook smaller is geworden ivm met de kromme achteras-uiteinde.
zal rond de 140cm liggen denk, meet het nog wel een keertje op als ik het niet vergeet.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
tjobbie schreef: mafkezen!
ben zeker wel tevreden over het airbrush werk.
is mooier geworden als ik in eerste instantie gedacht had.
vooral de flakes met de gouden rand vind ik master, maar jullie hebben nog niet alles gezien
beter!! kijk uit naar de rit van w-lies om hem met eigen ogen te kunnen bewonderen.
don't ride, just fly yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
bijna klaarrrr , andere uitlaat ook gepolijst, binnekort de laatste kappies erop, wachten tot het een beetje mooi weer is en dan starten dat ding!
@mike:waar blijven die kappen van jou onderhand zul je bedoelen die willen we zien
moet zeggen dat het polijsten van materiaal reuze meevalt, dacht in eerste instantie dat het helemaal niks voor mij was, maar ik moet zeggen dat het vrij simpel en iedereen het kan met een klein beetje geduldt.
ik heb ong 3 a 4 uurtjes over 1 complete RVS uitlaat kant gedaan van een bonk smerigheid en ingebrande vetvlekken tot hoogglans bling bling, dus valt allemaal wel mee.alu gaat nog sneller.
Laatst gewijzigd door tjobbie op za 01 jan, 2011 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
bonzaiking schreef:mooi man ik zal vast wat mooi weer bestellen voor je!!
hihi, mooi, ik ga m nu niet de schuur uitrijden met dit baggerweer, kan ik bij thuiskomst gelijk weer helemaal poetsen, en ben niet zo van het poetsen moet ik eerlijk zeggen
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
ja ik heb het zelfde ik heb die rood witte al gestart met het nieuwe blok maar zie het nu echt niet zitten om te rijden met al die troep op de weg pekel is ook echt rotzooi slecht voor je quad
als ik dit allemaal zo lees denk ik dat ik martin maar moet vragen of hij alleen aan het eind van het jaar een rid wil doen
want ik heb mijn twijfels of jullie het wel gaan redden
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
tis maar een zeer kort en haastig filmpie geworden omdat de camera leeg was maar hij loopt!
naar een minuut of 10 liep ie in ieder geval lekker rustig en stabiel, hier loopt in vrij hoog rpm. om de nokkenas enzo in te lopen,
en loopt nog koud.
niets lekt, temp blijft mooi, toerenteller is stabiel, man man wat een geluk vandaag, nu verder opbouwen en snel een afspraak maken voor een dynorun.
schijnt er 1tje te zitten in kaatstheuvel, das heerlijk dichtbij vergeleken met goes of maarheeze, hilltech heetten ze, iemand bekend mee?
binnekort een goeie vid. maken op de dyno.
Laatst gewijzigd door tjobbie op zo 02 jan, 2011 15:32, 2 keer totaal gewijzigd.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves