Vreemd he als je mensen vals beschuldigd over het verwijderen van topics waar een goedkopere prijs in zou staan, waar later helemaal geen goedkopere prijs in bleek te staan...No Limit YFZ schreef:Doet ne keer deugd Seatec, soms voel ik mij hier één tegen allen. Steeds dezelfde bende die klaar staat om aan te vallen als je ergens reageert... Ik krijg er wel stilaan een olifantenvel van...seatec schreef:limited YFZ. als je gelijk hebt heb je gelijk.
Handkappen
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Stop je nu echt nooit Ralph, gelieve on topic te blijven. Als je wil reageren doe het dan waar het moet, in het café.... of op parcours.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadracer
- Contacteer:
ja nu hoeft dat nie in elk topic hierover te gaan ik heb er tot nu toe niet mee bemoeid maar als de handkappen van quadbabe al aanleiding zijn om elkaar te gaan uitschelden gaat het mis he dus mods maakt niet uit wie haal alles wat hier niet met handkappen te maken heeft aub weg want dit slaat echt nergens opMika schreef:Ik begrijp dat je je aangevallen voelt en het is heel terecht van je dan te verdedigen Ralph, maar kan dit in één topic blijven
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"